Wij zijn al een tijd aan het kijken voor de zomervakantie. Afgelopen 5 jaar vakantie in NL/B gehad en was leuk maar wil nu eigenlijk heeeeeel graag naar de zon. We twijfelen heel erg tussen camping Frankrijk of een vliegvakantie. Denk qua budget dat het niet veel uitmaakt. Qua budget hebben we nu even geen zekerheid om nu al wat vast te leggen eventueel en we willen dus het risico van een Last Minute nemen begin augustus. Zijn er andere mensen die dit wel eens gedaan hebben en hoe is dat bevallen? Zijn met 2 kids een van 9 en een van 1.5
Echte lastminutes zijn er niet heel veel meer. De prijzen zijn dan niet veel goedkoper, de keuze is wel een heel stuk beperkter. Vooral vliegreizen wordt lastig met een familiekamer. Ik vermoed dat er dan nog wel plek is in turkije of egypte. Maar daar moet je dan maar net heen willen. Voor een vriendin ben ik opzoek naar een camping in augustus. Bij de top familie campings is nu al vaak 2 weken niet meer te boeken voor een stacaravan. Dus ook daar zal de keuze qua camping een stuk beperkter zijn.
Mijn ervaring is dat ticketprijzen alleen maar stijgen naarmate je later boekt. Ook zijn veel accommodaties op het laatste moment al weg. Redenen waarom wij niet zo snel meer last minute boeken.