Van ICSI terug na IUI. Iemand ervaring?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Kat1974, 10 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kat1974

Kat1974 Lid

10 mei 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Na al lange tijd vaker meegelezen te hebben heb ik mij nu hier aangemeld.

Ik heb deze vraag ook al in het topic van Geertgen gesteld, maar omdat daar waarschijnlijk alleen mensen zijn die bij Geertgen in behandling zijn toch ook nog maar hier.

Ik heb vandaag een afspraak voor een 2nd opinion bij Geertgen gemaakt. Ik heb reeds 6xiui en 2xivf in Zwolle gehad. Daarna 2xicsi in Düsseldorf. Steeds leek er bij ons niets aan de hand te zijn. Bij ons allebeide was niets te vinden wat de reden kon zijn dat ik maar niet zwanger raakte. Nadat wij in 2011 van Zwolle zijn overgestapt naar DD is er bij mij Hashimotho geconstateerd (had al veel eerder gekund, ik heb wel 10x gevraagd of ze in Zwolle mijn schildklier wilden checken, maar volgens hun was die in orde. Naderhand kwam ik erachter dat juist de zo belangrijke TPO antistoffen nooit gecontroleerd zijn). Alle pogingen in Zwolle konden dus helemaal niet lukken omdat mijn antistoffen van de schildklier zo dusdanig hoog waren. Nu heeft de arts in DD mij dan eindelijk doorgestuurd naar een immunoloog en daar is weer iets gevonden waarom het nooit kon lukken. Ik heb teveel natuurlijke killercellen. De combinatie van de schildklier en de zogenaamde NK cellen maakt dus dat ik nooit zwanger had kunnen worden, volgens de immunoloog. Hij geeft aan dat ik met prednison en intralipid wel goede kans maak om zwanger te raken.
    Omdat ik nu dus graag weer terug wil naar iui in combinatie met de voorgeschreven medicatie van de immunoloog ipv. van icsi (het zaad van mijn man was altijd prima) heb ik de afspraak bij Geertgen gemaakt.
    Ik raak hier echt wel gefrustreerd van. Je moet altijd zo voor alles vechten en dan nog willen de artsen vaak helaas niet echt meedenken.
    Is iemand van jullie misschien terug gegaan van icsi naar iui?

Groetjes
    Kat

Deel Deze Pagina