Ik wil heel graag een Lodger shelter aanschaffen. Omdat ik geen voetenzak heb voor de maxi cosi en de Lodger shelter is daar ook voor te gebruiken. Ze zijn best prijzig dus wil ik graag ervaringen van jullie. Is hij makkelijk in gebruik? Heb je hem veel gebruikt? Enz enz. Alsvast bedankt! Groetjes Boney Voor degenen die niet weten wat ik bedoel: http://www.lodger.com/index.asp?id=146&taal_id=1
Ik heb geen ervaring met de shelter maar met de bunker. Ik zou niet graag meer zonder doen. Bevalt mij echt heel erg goed. In de wagen, in de autostoel, op schoot, op visite als deken. Heerlijk gewoon. En gisteren met Sint Maarten lopen: Jarissa lag heerlijk warm in haar bunker en genoot volop van alle lichtjes.
Ja, maar de bunker is toch meer als voetenzak bedoeld? En die zit bij ons al bij de wandelwagen. Maar ik begrijp dat het iig lekker warm is de stof? Ons kindje komt in febr.
Bunker gaat ze gewoon helemaal in. De voetenzak van de wagen zit hier nog in de verpakking. De stof is heerlijk zacht en warm en goed te wassen. De bunker heeft een losse teddyvoering. Die had ik er in februari wel in maar nu nog niet. Ik vind het grote voordeel dat je je baby thuis al in de bunker kan doen. Dan met bunker en al in de autostoel en ook met bunker en al (dus nog steeds in haar lekkere warme nestje) in de wagen als je gaat wandelen of winkelen of wat anders.
Dus de bunker kan ook in de mxicosi? Op de site staat dat hij alleen geschikt is voor de 5 punts gordel van de wandelwagen. Het voordeel van de shelter vind ik (denk ik) dat je ook een draagdoek hebt. Wat ik graag wil.