Regelmatig bestel ik de boodschappen bij de Jumbo en mijn man haalt de bestelling dan op. En echt waar, tot nu toe gaat het 9 van de 10 keer fout; Dan zijn ze weer een tas vergeten of komt mijn man thuis en hebben we weer boodschappen die voor een ander bedoeld is. Of dan hebben ze bepaalde spullen van het lijstje niet in huis en moeten we later op de dag weer terugkomen. Het is echt om gek van te worden. Nu krijgen we wel iedere keer een kortingcode oid voor een volgende aankoop, maar ik begin het aardig beu te worden. Wat is jullie ervaring hiermee en hoe doet de Albert Heijn het, zit eraan te denken om daar maar te gaan bestellen..
Hier eigenlijk wel goede ervaringen. Pas 1x iets vanuit de bestelling niet meegekomen, toen mocht ik dat gratis in de winkel meenemen. Wel vervelend als 't niet goed gaat
Hier maak ik gebruik van de Deka drive, waarbij zij voor je boodschappen shoppen en dat je het alleen hoeft op te halen - en zelfs daar gaat het regelmatig mis. Elke keer zit er wel eens iets anders bij (een duurder product) omdat het product dat we wilden hebben er 'toevallig' niet was (maar dat is er dus wel, want ik ben een keertje de winkel zelf ingegaan omdat ik toch nog iets vergeten was ) of ze vervangen je product door iets anders. Mijn partner had een keertje zo'n magnetron-hamburger; een quarter pounder - en die waren er niet ofzo en toen gaven ze me maar van de vleesafdeling 2 rauwe quarter pounders mee Kortom; wij vinden het ook niet zo'n succes en doen het alleen maar als we echt geen tijd hebben om boodschappen te doen en we wat minder kritisch zijn.
Geen ervaring met Jumbo, bezorgt hier nog niet. AH ligt er maar aan, over het algemeen gaat het redelijk goed, alleen verse groente bestel ik er niet meer, die haal ik wel vers. Vaak was het of bruin, of had het weer eens tegen een diepvries aan gelegen waardoor het er niet meer uit zag. Of het lag na 2 dagen beschimmeld in de koelkast. Dat soort dingen. Het wordt wel opgelost als er iets mee is, dwz dat het verrekend wordt bij een volgende bestelling, maar iedere week moeten bellen omdat je groente niet vers is, daar werd ik een beetje kriegelig van. Het gebeurt ook weleens dat je producten krijgt die je niet besteld hebt, versproducten mag je dan zelf gebruiken, andere producten moet je bij de volgende bestelling weer mee geven. Op de groente na dus over het algemeen best tevreden over appie .
Hier waren we in het begin ook heel tevreden over de Jumbo. Alleen de laatste tijd gaat het erg vaak mis. Of producten zitten er niet bij of ze stoppen er een ander product in omdat ze het bv niet op voorraad hebben. Ben er eigenlijk ook een beetje klaar mee.
Wij bestellen sinds een jaar online bij de Jumbo. Een keer zijn ze een tas vergeten. Bij thuiskomst werden we direct gebeld en kwamen ze de tas bezorgen met een bosje bloemen om het goed te maken. Onze ervaringen zijn goed, maar deze is jumbo is sowieso erg klantvriendelijk. Ik krijg ook regelmatig een bosje bloemen als ik op mijn boodschappen sta te wachten. Dat gebeurt hier regelmatig bij vaste klanten.
Alleen maar goede ervaringen met jumbo 1 x artikel vergeten kreeg ik t geld terug gestort bestel nu al half jaar
Hier tot nu toe zeer tevreden over de bestellingen bij Jumbo. Nog nooit wat vergeten of iets wat niet op voorraad was.
Wij bestellen elke week bij de AH en dat gaat altijd foutloos. Ook groente en fruit is bij ons gewoon prima. Alleen het vlees van de AH vinden wij echt niet lekker, dus dat bestellen we niet. Maar verder ben ik heel erg tevreden.
Wij laten het bezorgen door Jumbo, echt geweldig, nog nooit iets mis gegaan. De AH hebben we nooit geprobeerd, omdat die van die rare bezorgtijden hebben. We zijn alleen op woensdag altijd thuis (tenminste, een deel van de dag), en als je dan 's avonds laat bezorgen ben je meer kwijt dan bij de Jumbo, en de tijden overdag zijn zo raar voor ons, dan is er altijd wel een moment dat ik de kinderen naar school breng of haal en er een half uur niet ben, dus die gok neem ik niet. Ophalen van de boodschappen heb ik nooit gedaan, moet er niet aan denken ook, nu het elke woensdag keurig bezorgd wordt
Toen ik van de week de folder bekeek zag ik dat de Lidl nu ook boodschappen aflevert voor iets van 3 euro. Misschien de moeite waard om daar even naar te kijken. Zij krijgen telkens prijzen voor hun groente en fruit. Dus ik zou verwachten dat ze daar wat zuiniger mee om gaan.
Hier ook regelmatig fouten van de jumbo. Dingen uitverkocht, spullen vergeten enzo. Ik controleer altijd goed de bon! Daar haal ik dan ook wel weer eens een voordeeltje uit, dat is dus mooi meegenomen. Hiervoor deden we het bij de Ah en daar heb ik nog nooit een fout gehad. Één keer m'n doosje soepgroenten die kapot was maar die kreeg ik vervolgens gratis mee. Jumbo is goedkoper voor ons. Meer kortingscodes, lagere kosten. Dus gaan we toch maar naar de jumbo. Wat trouwens wel irritant is bij het bestellen bij Ah: ik bestelde vaak op het laatste moment en als de bestelling dan bijna was afgerond kreeg ik heel vaak de melden dat 'artikelen uitverkocht waren' kon je weer opnieuw gaan zoeken. Grrr
Hier nooit problemen gehad met bezorgen bij de ah. Hadden 1x gehad dat hij een tas vergeten was mee te geven de bezorger was binnen een uur weer terug met de tas en een kortingsbon. Ik ben heel tevreden. Laatste keer heeft de bezorger me zelfs geholpen met opruimen .
Hier krijg ik steeds spullen bij de Jumbo die nog net verkocht mogen worden. Op zich snap ik dat wel, maar als je alle boodschappen voor een week besteld en al het vlees en aardappelen moeten binnen 3 dagen op, dan is dat zuur. Dus ben ik weer overgestapt op de ah, wel eens foutjes in de bezorging gehad, maar dat geld werd dan in mindering gebracht op de volgende bestelling, nadat ik het gemeld had.