wie ervaring met melatonine in zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door buikje123, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ik kreeg van de arts in t ziekenhuis de tip om melatonine te slikken om wat te slapen(slaap bijna niet meer door de voorweeen). net heb ik dus pilletje onder de tong gelegd, zie ik op internet dat het wordt afgeraden! ben beetje in paniek....

2. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Meid als de arts het je heeft gegeven zal het geen probleem zijn anders had hij het je niet gegeven toch?

3. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    zij zei ja hoor mag je best gebruiken maarja overal lees ik van niet.. he vervelend dit:(

4. Birgitte

Birgitte Bekend lid

13 jul 2010
    792
    0
    16
    Precies; van mijn gynaecoloog mag ik ook paracetamol gebruiken en dat ontraadt de bijsluiter mij als zwangere vrouw ook. Lekker doen.. sterker nog: ik ga het ook doen:) ga het morgen met hem bespreken!

5. Bertha

Bertha Bekend lid

13 okt 2010
    850
    1
    18
    NULL
    NULL
    Toen ik opgenomen was, hebben ze mij ook rustgevers gegeven, oxazepam, wat vele malen sterker is als 'n natuurlijke melatonine.
    Als de arts het voorschrijft ga ik er vanuit dat het kan. En ze zeggen dan ook enkele keren kan niet zo veel kwaad.

Volgens mij staat het ook alleen op de bijsluiter, zodat de farmacie is ingedekt. Vaak is er ook nog niet voldoende onderzoek gedaan om te zeggen dat het 'veilig'is voor ALLe zwangeren, dus willen ze het risico niet lopen.

Deel Deze Pagina