Hallo dames, Ik heb een onderbuik gevoel waar ik niet vanaf kom. Onze dochter is nu zo 10 en een halve maand en ze zat met 9 maanden op vier flessen. Eigenlijk 3 en een kleintje. Nu is ze zo 2 weken van de griep af en toen had ze enorme diarree en overgeven. Dat ze toen wat extra dronk vond ik niet erg. Maar nu baart het mij zorgen. Ze wil zo'n vijf flessen per dag en drinkt ze compleet op. Daarbij drinkt ze ook nog veel water, zo'n 150 ml op een dag. Nu heeft ze veel last van kiezen en slaapt ze erg onrustig (zeer vroeg wakker enzo) voor de rest is ze wel vrolijk en speelt en ondekt. Het cb zei toen met negen maanden dat het geen probleem was hoeveel ze dronk en dat we rond een jaar ons daar pas zorgen om hoefde te maken. Nu moet ze dinsdag voor de 11 maanden prik en dan leg ik het nog eens voor. Maar ik was nieuwsgierig naar ervaringen hier. Is dut normaal? Ze is wel flink gegroeid maar houdt zoeits twee weken aan? We bieden overigens genoeg eten aan wat ze goed eet
Hier ook al een natnek. Precies wat jij beschrijft, bij tanden en kiezen is het bijna niet bij te houden en zaten we op 5 flessen. Nu is ze 13 maanden en begint het af te nemen. Ze drinkt nu nog 2 keer 150 ml en tussendoor nog 2x water of thee met een scheutje melk. Wij merken wel dat ze door een enorme groeispurt ging, ineens zijn dr broeken te kort. Hier dus niks ernstigs maar een combi van kiezen en groeien.