Ons zoontje word in april 4 jaar,maar ben echt inspiratieloos. Hij heeft al best veel. Ook omdat we al een ouder zoontje van bijna 7 hebben. Wie heeft er een leuk idee???
Ik lees even mee, mijn oudste wordt ook in april 4. Wij zaten te denken aan spulletjes voor school, lunchbox, beker, rugzak enzo.
Ik vond het dit jaar ook moeilijk, Hier staat op het lijstje, voetbal bord spelletjes een wekker (die wil hij zelf erg graag ) dvd's mini loco walky talky treinbaan + treintjes rekenboekjes (hij is erg met cijfers bezig en wil graag rekenen) voorleesboeken
- Fiets/skelter - playmobil kasteel - playmobil piratenboot - fototoestel (mijn zoontjes vinden het geweldig om foto's te maken) - abonnement dierentuin of kinderboerderij oid - kruiwagen - tiptoi
Onze dochter krijgt van ons een nieuwe fiets. Ze heeft er een waarop ze heeft leren fietsen zonder zijwieltjes maar deze is nu echt te klein. Verder denk ik aan broodtrommel en drinkbekers voor school, spelletjes, knutselspullen, nieuwe boekjes voor loco mini etc.
hier zaterdag een jarige die 4 wordt. Hij krijgt van ons een playmobile draken kasteel. en van aantal mensen uitbreidingen erbij (ook van de ridder serie past er prima bij) en verder zolang mensen niet vragen wat hij wil meld ik niks en echt niemand die het vraagt dus ben benieuwd zaterdag haha. Hou ervan als mensen hem verassen en zelf wat verzinnen. Moet eerlijk zeggen dat ik ook altijd zelf op pad ga en eigenlijk nooit wat koop van iemand zijn lijstje hihi o en voordat jullie zeggen wat raar de kadoos worden altijd vreselijk goed ontvangen. en waarom omdat je moeite hebt gedaan