Dames, Wij zijn opzoek naar een leuk wipstoeltje voor ons nieuwsgierige mannetje! Hij moet plat kunnen zodat hij er meteen gebruik van moet kunnen maken. Misschien leuke licht en geluids effecten trilstand? Wij hadden een schommelstoeltje van bright stars maar dat vonden wij echt drie keer niks. Iemand een leuke in gedachten?
Baby Bjorn! Niet electrisch maar nu ons meisje 5 maanden is gaat ze zelf "wippen" en heeft de grootste lol. Kan al meteen gebruikt en heeft 3 standen.
Hey, Ik zal er niet heel veel geld aan uitgeven want na zo'n 7 a 8 maanden gebruik je hem toch niet meer Hier hebben ze wel leuke aanbiedingen Wipstoel Knaller op=op !! | www.wipstoeltje.com
Wij hebben er 1 van de prenatal, kan ook helemaal plat. Wij hebben hem bij onze dochter gebruikt tot ze zeker 1 was, en mijn zoon zit er ook nog graag in!
Wij hebben ook een babybjorn maar ook een gewone. BB is mooi en leuk dat ie zo wipt maar met reflux was het niet altijd handig. Hij kreeg spontaan de hik in de wipper. Charlie
Wij hebben ook een babybjorn, maar mijn zoontje zit liever in het fisher price stoeltje bij mijn ouders, daar hangt een leuke speelboog met gekleurde beestje boven waar hij leuk mee speelt. Bij de bb zit een mooi houten speeltje, maar daar vindt hij dus niet aan. Geef hem maar ordinair plastic en felgekleurd
Meiden bedankt voor het meedenken ik ga eens neuzen op wipstoeltje.com ! Die babybjorn vind ik wel erd duur voor een " gewoon" wipstoeltje! Of kijk ik ergens overheen?
Ben hier ook op zoek naar een babybjorn, staan er veel op marktplaats maar heb er nog geen in de buurt en de meeste verkopers willen niet opsturen..
Aj; ik wil hem oa kopen zodat ze tijdens een reflux episode ook even alleen, rechtop, kan zitten. Anders zit ik constant met haar in mijn handen.... Maar de wipstoel kan dus niet op een soort fixeerstand zodat hij niet wipt?
Wipstoel Tiny love.. trilstand en leuke bogen met speeltjes en hij kan plat en rechter op. Hij bevalt mij super.. Wipstoel Tiny Love | www.wipstoeltje.com zie nu pas dat ie er ook int roze is.. die had k veel leuker gevonden voor mn meisje ik heb de blauwe..
@ Birgitte, dan zou ik echt een normale kopen, die BB kan niet op een vaste stand en op een of andere manier kreeg onze zoon er meteen de hik in en kam er van alles naar boven, niet zo fijn dus. Ik heb een normale wipstoel (hele oude welliswaar) die ook nog een extra beugel eronder heeft zodat ie helemaal niet wipt. Miss. zijn ze tegenwoordig allemaal zo. Maar de BB zou ik dan niet doen voor dat geld, en als je kindje wat zwaarder wordt, dan hangt ie wel erg achteruit vind ik.... Succes, Charlie
Wij hebben de titanium baby swing. Vind hem ideaal en m'n dochter vind hem super leuk. Voor de reflux vind ik hem ook handig. Ze kan goed rechtop zitten zo en schommelen als zij dat wil. Hang wel af en toe wat ander speelgoed aan de boog, dat zwart witte wordt ook zo saai