wie ervaring met nuby flessen?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by sim, May 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sim

sim Niet meer actief

ik wou er gewoon eens één proberen, maar die kromme lekt nogal, maar wat ik wel een voordeel vind is dat mijn zoontje nu zo'n twintig tot 25 minuten over een flesje doet met die speen (zo'n variflow) en met die kromme van difrax tussen de 8 tot 10 minuten (al met een s speen en dikkere voeding)

tja zonde van die kromme, maar er zit een ventiel ingebouwd in die spenen, dus ik wil toch graag zo'n standaard brede fles proberen,

zijn er meer met ervaring met de flessen van dit merk? je schijnt er straks gewoon een zachte tuit op te kunnen zetten, dat lijkt me wel heel handig,

vind ze alleen moeilijk verkrijgbaar...

2. sim

sim Niet meer actief

niemand? ook niet met die antilekspenen met van die nopjes erop?

3. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,605
    1
    0
    Leeuwarden
    Jawel hoor ik heb ook een Nuby fles, compleet met die overstapspenen (3 spenen in totaal). Ik heb een brede fles, inderdaad met die variflow met nopjes :D Drinkt ze goed uit moet ik zeggen. Heb ook de losse smalle spenen gehaald voor op de andere flessen, maar dat is gek genoeg géén succes :( Doet ze echt wel 10 minuten over 40ml.....Dus die raad ik persoonlijk af, lijkt wel alsof die harder/stugger zijn.

4. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,605
    1
    0
    Leeuwarden
    Oja de flessen kan je bij de Etos halen ;) De flesspenen hebben ze weer niet bij onze Etos, maar wel bij Kruidvat.

5. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,258
    4,489
    113
    Ik had een fles gekregen van mijn zus (woont in amerika).Parents Choice.
    Een ideale fles (zandloper vorm?) met handvaten en zo'n anti-lekspeen met bultjes. Kylian gaat hier geweldig mee. Kon hem gewoon in bed zijn fles geven en meneertje deed de rest zelf wel.

Kon ja want vorige week was de speen toch echt versleten (gebruikte hem al vanaf januari) Jammer Jammer jammer en nergens hier flessen van parents choice te vinden (laat staan spenen). Dus mijn zus opgebeld en nee ons pakje was nog niet op de post en ja ze deed er spenen bij.

Kom ik er dus vorige week achter (bij toeval) dat die dingen hier dus Nubb heten :rolleyes: , deze week dus maar eens op jacht naar de anti-lek speen want er is hier een mannetje die zijn speentje mist ;)

Groetjes Anita

6. sim

sim Niet meer actief

haha, goeie zeg! zo zie je maar weer! ik vind die spenen wel fijn, maar die kromme flesjes die lekken.

ik heb ook zo'n zandlopermodelletje, en daar kun je later zo een zachte tuit op schroeven, ideale overgang lijkt me dat, omdat die tuit van zacht materiaal is net als van de speen. volgens mij had iemand hier ook ervaring met die tuitbekers,kan het alleen niet zo gauw meer terugvinden..

Share This Page