Ik heb een leuke schattige herbruikbare zwemluier gekocht voor Nova. Vorig jaar had ik ook al zoiets, maar toen zaten er nog klittebandjes aan de zijkanten, maar dit is echt een gewoon broekje. Nou heeft ze 'm al twee keer volgepoept. Helemaal geen probleem, maar ik vraag me toch af hoe ik 'm dan uit krijg zonder dat alles onder de poep zit. Hebben jullie tips, doe ik iets fout of is dit gewoon lastig?
Dit is de reden waarom ik ben overgegaan naar wegwerp zwemluiers. Vind het echt niet te doen die zwembroekjes. Helaas geen tip hier dus!
Hi Mirthe81 Het zijn best lastige broekjes hoor. Wat ik altijd deed is mijn beeb laten liggen...vervolgens deed ik aan de achterkant en voorkant een billendoekje. Dan echt naar beneden vegen en dus in de "luier insteken"....dan ook aan de voorkant waardoor het een beetje beperkt blijft met de poep.en dan voorzichtig uittrekken...helemaal geen veegje poep is dan ook onmogelijk! Ik moet zeggen dat ik dat soort zemluiers altijd vanaf de zijkant openscheur waardoor het verschoont kan worden als een gewone luier. Het liefst gebruik ik weggooi zwemluiers! Groetjes en succes! Najet
als ik ergens in een zwembad ga gebruik ik wegwerp zwemluiers (nog nooit een drolletje gevonden gelukkig!) maar thuis gaat hij in zijn blote kontje in het zwembad. van de week een x in het water gepoept. het was net een grote mensen drol. heel makkelijk te pakken met een schepje en door het toilet gespoeld. het water was niet vies ofzo en jamie ook niet na het zwemmen wel effe schoonwater gepakt
kan je niet helpen, heb gelukkig wel een broekje met klittenband. maar dat is meer geluk dan wijsheid... (ik zag het thuis pas, duurde even voor ik de handigheid ervan bedacht had)...
Hmmm, het blijft dus lastig. Ach het is wel te doen, maar handig is het niet. Ik vind dit alleen zoveel schattiger dan de wegwerp....