Oh ja die is idd super licht. Ben benieuwd morgen. Ik zal hem morgen met jullie delen wat de uitslag ook is. Zal niet vroeg in de ochtend zijn ws want heb morgen een vrije dag dus lekker uitslapen
Vandaag 11 dpo, dus ik geef de moed nog niet op. Vorige keer testte ik ook pas op 13 dpo positief. Het kan dus nog steeds alle kanten op
Knap dat je het ziet, is in het echt heeeel erg vaag. Ik ga er maar gewoon vanuit dat ik zondag op mijn nod ongesteld ga worden. Als dat niet zo is kan ik maandag weer testen
Wil je geen valse hoop geven maar lijk toch een 2e lijntje te zien. Of zit ik echt verkeerd te kijken? Is wel lichter dan je eerdere test.
Jij bent al de tweede die het ziet. Het wordt afwachten. Mijn testdrang is nu in ieder geval over. Zondag is mijn nod, mag officieel pas testen op dinsdag maar probeer het zondag ook.
Ik lijk ook wat te zien! Hopelijk geen allerlaatste restje Ovitrelle en gewoon een écht streepje dat nu mooi op gaat lopen
Nee niet meer getest ik wil wachten tot zondag (mijn nod). Zelf heb ik er niet meer zo'n goed gevoel over omdat ik sinds gisteren menstruatiepijn heb, ook al weet ik dat dat niks wil zeggen.