Hoi dames, Wíj zijn bezig met cryo terugplaatsing in natuurlijke cyclus. Nu het volgende. Vandaag een echo gehad en er was een eiblaasje te zien van 16 bij 20mm en bms 6.7mm. Nu zie ik op de ovulatietesten nog helemaal geen 2e streepje. Pas als ze opgedroogd zijn zie ik wat als ik goed kijk. Testen zijn van zwanger&kids. Kunnen ze van bijna niets ineens knallen? Ik wil mijn eisprong niet missen, want dan zou ik straks een maand moeten overslaan met terugplaatsing?! Voorheen deze testen ook gebruikt en dan zag ik eerder wel al een 2e streepje een aantal dagen voor positieve test. Misschien nog handig om te zeggen. Dit is wel mijn eerste eigen cyclus na ongeveer 5-6 maanden. Ik heb 3 maanden om de overgang gezeten, 1 kunstmatige cyclus afgebroken voor cryo, en 1 kunstmatige cyclus gehad voor cryo tp die mislukt is.
Klinkt ingewikkeld allemaal. Hopelijk gaat het lukken. Wat de ovulatietesten betreft, die kunnen idd uit het niets opeens knallen maar geven de gehele cyclus meestal wel een licht lijntje. Hebben ze je wel eens op lh getest? Gebruik je verder ook geen medicatie?
Ik gebruik nu geen medicatie. Alleen homeopathische druppels. Nu een week. Lh is nooit geprikt. Voorheen altijd goed mn ei kunnen vinden met de testen. Vind zo gek, gisteren zei de gyn je kan snel een positieve test hebben. Maar op de dipstick is nauwelijks een 2e streepje te zien. Terwijl normaal zag je hem al 1-2 dagen voor de positieve test al wel donkerder worden.
Ja hoor testje kan ineens knallen. Sommige hebben een oploop en sommige ineens 1/2 dagen positief en weer helemaal klaar.
Ja kan prima! Ik had op mijn ovulatietesten de ene maand van wit naar positief en de andere maand leek er een opbouw in te zitten. Ga je wel pregnyl spuiten om de timing te bepalen of ga je het helemaal op ovulatietesten doen?
Bedankt voor jullie reacties! Ik vind het zo gek omdat de andere keren dat ik de testen gebruikte had ik wel wat oploop. Nee ik hoef geen pregnyl te zetten. Dus doe echt op de testen. Dat is bij 2 cryo tp vorig jaar allemaal goed verlopen. Naast De spanning van het wachten tot de testen positief werden. Heb morgen nog wel afspraak staan in de ochtend voor echo. Omdat ik gek word van de onzekerheid met die testen.
Test je 2x per dag? Dan weet je zeker dat je hem niet mist! Kan zo maar zijn dat die morgen ofzo wel piekt uit het niets! Heb je vandaag nog een 2e lijntje gezien die iets donkerder was of niet?
Ik test inderdaad 2x per dag. Maar nog steeds geen donkerder 2e lijntje. Gelukkig straks even kijken met de echo in het ziekenhuis.
Gisteren avond en vanmorgen inderdaad een positieve test gehad! Op de echo gisteren was het eiblaasje nog te zien. Was toen 21mm!