Hoi Allemaal, Vanmiddag een zwangerschapstest gedaan van Clear Blue. Dit is een dag voor mijn Nod. Heel in de verte lijk ik een vaag streepje te zien. Wat denken jullie ervan? Zit eraan te denken om morgen 1 te doen van Kruidvat aangezien Clear Blue veel HCG nodig is. Bekijk bijlage 236889
Ik weet het niet hoor!! Ik vind + testen maar @)&@" Hahaha Een penstreep is negatief. Zou morgen indd even naar het kruidvat hollen. Hihihi
Ikzelf denk dat deze positief is......lijkt verdacht veel op mijn eerste test toendertijd. Zou er nog wel een of 2 doen hoor,van kv.
Die stomme + testen ook haha. Haal morgen die van de kv op. Begin echt te twijfelen van staat er nu wel of niet een streepje. Maar ja, tis een dag voor mijn nod en met middag urine
Hoi Hoi, Vanmorgen getest met de kv 2 voor 5 en wederom een heeeel licht streepje te zien. Ik ga er zelf van uit dat hij negatief is omdat je hem practisch niet ziet. Volgens mij beeld ik hem in. Had vandaag ongi moeten worden en nog steeds niets. Als ik over een paar dagen nog niet ongesteld ben dan doe ik weer een test.
Als je een licht streepje hebt die even dik is alt de controle streep, roze is en binnen de afleestijd verschenen is, ben je gewoon zwanger hoor!