Hier geen ervaring met een peuter in de MRI zonder narcose, maar wel met een baby in de MRI zonder narcose, Lucas is toen hij tien weken oud was samen met mij in de MRI geweest en dat is heel goed gegaan, hij is ondanks de vele geluidjes in de MRI in slaap gevallen. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en hoop dat jullie goede uitslag krijgen.
Dankjewel voor de lieve reacties. Vandaag echt even doorheen gezeten zowel ik als mijn vriend. Hebben het er beide toch wel zwaar me stel wat als?? Maar willen zo positief mogelijk blijven denken dat moet gewoon Wij moeten er om 9.00 uur zijn en om 09.20 uur gaat hij onder de scan. Moet 45 minuten van te voren Melatonine tabletjes geven maar kan nu al zeggen dat dat echt niet gaat werken. Denk toch echt dat ze hem een roesje moeten gaan geven. @Elegance: ik heb nog gekeken en de mijne heet N.icolai.
wil je heel veel sterkte wensen...gaat behoorlijk heftig zijn die scan hoor...je zult echt schrikken van het geluid enz...(mogen jullie er beide bij zijn of alleen je man?) Wij moesten toen een verklaring invullen en omdat ik op dat moment zwanger was (met de mri uiteindelijk niet meer....miskraam) mocht ik er niet bij zijn...heb 2!! uur buiten de deur moeten wachten zonder dat iemand iets kwam zeggen..... (achteraf wou ons meisje dus niet slapen na 1 roesje...en na het 2de niet...en na de 3de ook niet...totdat ze haar weer naar boven wilden rollen, viel ze gewoon ineens om.....en is knockout geweest tot 18 uur in de avond) wij moesten al om 6.30 in het ziekenhuis zijn.......... Heeeel veeel succes!! en hopelijk valt de uitslag mee. niet vragen aan de mensen daar, die weten er echt niets van en willen ook geen antwoord geven...enkel of het goed gelukt is.
Antje, wennekes.. Oh dat is echt dom idd.. Dat is zijn oude neuroloog.. Pfff.. Echt dom.. Weber hebben we nu.. Een vrouw met grijs haar iig ahhaha...
Nou de MRI is uiteindelijk goed gegaan. De reden waarom hij geen narcose kreeg is dat ze hem zo snel mogelijk onder de MRI wilde hebben en dat alles van te voren op tijd geregeld zou moeten worden ofzoiets voor de narcose. In begin was hij eventjes aan het huilen maar zodra de MRI ging starten viel hij naar een paar minuutjes in slaap. Hij werd er rustig van. Het begin hebben ze nog een keer opnieuw moeten doen vanwege even niet stil liggen maar verder is alles gelukt. Nu uitslag afwachtten maar denk dat het positief is. Mijn gevoel zegt dat het goed zit toevallig op terugweg kwamen wij ook nog eens zijn neuroloog tegen.
Fijn dat het zo goed is gegaan. En ook zonder narcose!!! Hoop idd dat de uitslag positief is! Wanneer krijgen jullie het te horen?
die hebben wij denk ik oog gehad, ik vroeg me echt af van "eeuhm is die niet wat te oud? heeft ze nog geen pensioen??" haha maar ze was echt goed en legde ons alles heel erg goed uit met een kinderboekje volgens mij van hoe de hersenen werken, maar we begrepen wel alles heel veel sterkte, ik hoop echt dat alles goed gaat, ik ga een kaarsje branden! ik zie nu dat de mri goed is gegaan maar ik ga nu een kaarsje opsteken voor een goede uitslag!
Fijn dat het goed gegaan is! Nu nog positieve uitslag!! Klop idd dat het een heel geregel is om een MRI onder narcose te doen. Ka van mijn zoontje heeft hem toen laten opnemen om de onderzoeken te bespoedigen (hij was op dat moment ook ziek) Echter duurde de MRI nog een week voordat het plaats kon vinden. Ze moeten dan een heel team organiseren.
Wat moeten jullie lang wachten zeg! Wel fijn dat het goed gegaan is. Mijn zoontje heeft met 6 maanden een mri gehad en we kregen na een paar uur de uitslag (spoedmri). Knap dat hij kon slapen Succes, ik hoop dat alles goed is!
Wauw wat fijn dat het zo goed gegaan is! Hij is gaan slapen? Dat vind ik echt heel knap. Zou mijn mannetje echt nooit doen.. Vond hij het ook niet een beetje akelig? En je man hoe heeft hij dat ervaren?
Wachtten duurt inderdaad lang maar denk maar zo als het ernstig was dan had ik allang iets gehoord neem ik aan? Ja meneer viel ineens in slaap. Hij vond het geluid van de MRI juist rustgevend In begin wilde hij er natuurlijk niet in liggen maar zijn papa lag bij hem om hem te troosten/steunen toen was het wel goed. Mijn vriend vond het wel meevallen toen de kleine sliep is hij eruit gestapt. Hij moest op de buik liggen en met zijn armen onze zoontje vasthouden. Opzich viel het allemaal wel mee alleen wat een herrie! Ik mocht er bij zijn. Zat er met een stoel naast maar schijnbaar is het geluid aan de buitenkant erger dan dat je erin zit?? Nu wachtten tot volgende week vrijdag. Ergste was ook nog eens dat er geen plek vrij meer was tot 8 maart! Blijft de neuroloog speciaal voor ons langer werken zodat wij eerder terecht kunnen
Jeetje wat een onzekerheid, wel goed dat jullie er zo positief in staan! En super dat jullie neuroloog speciaal voor jullie gaat overwerken. Succes met wachten en hopelijk is alles goed!