MMM en ander werk

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door lillyenco, 16 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Hallo dames,

Een aantal van jullie kennen mij waarschijnlijk al maar ik zal nog even in het kort onze weg in de mmm vertellen:

op 4 okt 2009 zijn wij gestopt met de pil onder het motto van , we zien we wat er gebeurd.
    Helaas gebeurde er helemaal niks, ik werd niet ongesteld... na veel aandringen bij de huisarts werd ik doorgestuurd naar een gyn waar ik april dit jaar terecht kon. Hier kreeg ik te horen PCO te hebben en ik ben toen begonnen met CLomid.
    We waren er niet eerder aan toe gekomen om mijn man's zaad te testen, dit gebeurde in mijn 3de (tevens laatste) ronde met clomid. Hier kwam uit dat er niks in zat.... onze wereld stond stil! Ook was de Clomid niet aangeslagen bij mij, maar door mijn man's uitslagen ben ik op het moment "stop gezet".

Op 27 juli nog een gesprek gehad bij de gyn en verteld dat we aan een donor denken en ze staat achter ons, al wil ze wel dat we alles bij mijn man laten onderzoeken ( weten nog niet of we dit willen doen)

Op 25 augustus gaan we een potje inleveren en ik kan op 26 augustus 's ochtends bellen of er dit keer iets in zit, dus spannende tijden hier.

Nu werk ik op dit moment bij een uitgever waar ik het niet meer naar mijn zin heb! Ik ben dus aan het rondkijken naar ander werk.
    Nu heb ik vannochten een gesprek gehad bij een bedrijf die echt een leuke vacature open heeft staan!
    Ik heb niet verteld over onze kinderwens ( terwijl er wel naar werd gevraagd, en er mag nieteens naar gevraagd worden!) Ook vroeg hij of er gekke dingen zijn die hij moet weten ( heb ik ook nee op geantwoord omdat ik dan vermoed dat ik niet aangenomen wordt!)

Nu twijfel ik of ik moet veranderen van baan. Bij mijn huidige werkgever word het wel geaccepteerd dat ik naar het ziekenhuis moet e.d. maar het gaat wel van mijn uren af ( ik ben een uur onderweg naar werk..) Ook vermoed ik dat een evt. zwangerschap hier wordt geaccepteerd, maar ik weet ook dat als mijn contract afloopt ik er dan uitvlieg. Is een collega van mij ook gebeurd.

Zodra ik door ga in de MMM moet ik hormonen gaan spuiten, en krijg ik dus fm's. Geen idee hoe vaak ik die per maand ga krijgen?

Ook moet ik natuurlijk afwachten wanneer er evt een donor ter beschikking is, als dit zo is, dan moet ik natuurlijk naar het ziekenhuis voor de iui-D.....

Nu is het wel zo dat het ziekenhuis op 10 min afstand van mijn eventuele nieuwe werkgever af ligt, dus ben ik zo weer op werk natuurlijk!

Ik vermoed dat hij in eerste instantie mij een 3 maanden contract aanbied...

Wat zouden jullie doen meiden?

2. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    moeilijke situatie, ad ene kant zou ik het gezegt hebben maarja ad andere kant net zoals jij weer van niet.
    ik ben ook enkele maanden bij een andere werkgever en niks verteld van een kinderwens en dat ik in de mmm zit, ik vind dat een kinderwens en wat er bijkomt niet in de weg mag staan om als vrouw een carriere te hebben en dat er vd werkgever ook een beetje begrip mag zijn, maar helaas zo vind je er bijna geen, ze gooien je liever buiten.

3. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    ja maar dat gebeurd waarschijnlijk ook bij mijnm huidige werkgever omdat mijn huidige functie niet partime ingevuld kan worden... :S vind het zo moeilijk!

4. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    verder niemand?

5. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009