Bloedverlies en 2 weken korter zwanger?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door dreamsgettrue, 1 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreamsgettrue

4 nov 2012
    11
    0
    0
    Hoi allemaal, ik moet het even van mij afschrijven en ik hoop ervaringen te lezen van anderen. 8 april heb ik een positieve zwangerschapstest gehad (wel heel licht maar positief. Mijn cyclus is telkens zeer gelijk rond de 30 dagen. 5 maart is de eerste dag van mijn laatste menstruatie en zou hierdoor nu 7w5d zijn echter ik kom net terug van de 1e echo: wel een kloppend hartje maar volgens de metingen 6wk zwanger?
    Daar komt bij dat ik vanaf 7 april al dagelijks last van bloedverlies heb, de eerste week dacht ik gewoon ongesteld te zijn. De afgelopen 2 weken wisselt het af van helderrood naar bruinig, maar het is er wel iedere dag. Ik durf gewoon niet te hopen en de onzekerheid maakt mij gek. Ik heb net een kloppend hartje gezien, maar durf gewoon niet blij te zijn.. Over twee weken krijg ik weer een echo om te kijken of het vruchtje is gegroeid. Daarnaast zag ze een bloedvlek in de baarmoeder, het bloeden zal hierdoor nog wel even duren zei de vk. Heeft iemand hier ervaring mee en hoe is het afgelopen?

2. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Ik heb dit ook gehad.
    Mijn bloedverlies was vrij licht een paar dagen maar wel roze rood. Toen ter geruststelling een vroege echo gekregen. Hier klopte een hartje maar het was dik een week kleiner dan mijn telling. Dit kon bijna niet door mijn regelmaat. Niks aan de hand, zei de echoscopiste, bloedverlies komt vaker voor. Het bloiedverlies werd steeds meer en na twee weken was het echt mis.
    Het is helaas geen positief verhaal, ik hoop voor jou dat het de goede kant opgaat, daar zijn ook legio voorbeelden van!

3. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb hetzelfde gehad. Ook dagelijks bloedverlies, soms veel soms weinig. Vaak helderrood en een enkele keer zelfs met stolsels.
    Mocht langskomen voor een echo en toen zag ik toen mijn grote verbazing een hartje kloppen. Ik werd wel meer dan een week teruggezet. Ik dacht meteen dat dat niet kon. Dmv ovulatietestjes wist ik precies wanneer mijn eisprong geweest was.. ik dacht dus nog steeds dat het foute boel was.

Bij de termijnecho kwamen ze weer uit op de datum die ik zelf uitgerekend had en het bloedverlies is nu ook al een week of 3 helemaal weg!
    Ik wens je veel sterkte, want ik weet hoe zenuwslopend het afwachten is.

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Sterkte met wachten!!
    Ik had precies hetzelfde, volgens hun zes weken , met mijn berekening zeven weken. Wel een kloppend hartje gezien en regelmatig bloedverlies, vaak na ontlasting.
    Bij tien weken flink gaan bloeden helaas...
    Duim voor je dat dit bij jou niet zo is!!
    50% van bloedverlies gaat gewoon goed en eindigt niet in een miskraam
    Sterkte met wachten!

Deel Deze Pagina