Hallo dames, Wij willen deze maand onze schoonouders verrassen en ze in oktober een midweekje meenemen naar de Katjeskelder. (Roompot) Hier heb ik namelijk een mooie waardebon voor gekregen. Wie is hier al eens geweest? Onze kinderen zullen dan bijna 2 jaar en 9 maanden zijn; is er ook een leuk peuter/babybad voor de kleintjes? En ook bv. een leuk binnenbad voor de oudjes? En andere voorzieningen? Ik moet eerlijk zeggen dat het mij "op papier" allemaal erg leuk leek!
Hai, Ik moet even goed denken (5 jaar geleden) Vond het erg leuk! Leuke speelhal, voor kleintjes en ook voor volwassenen. Ik geloof dat ze ook kinderdisco hadden, deden ze erg leuk. En een kinderzwembad was er geloof ik ook, maar ik kan me die net helemaal meer heugen Veel plezier
Park op zich is leuk maar het zwembad stelt echt niets voor ( vonden wij ) daar ben je na een half uurtje wel op uitgekeken. Erg klein en niets te doen, ja 1 klein glijbaantje maar voor die kleintjes niets.
Hoi, Het park is wel leuk inderdaad. We hebben de laatste keer in een 8 pers' huis gezeten, was een erg Groot en mooi huis. Zwembad is inderdaad erg klein. 1 glijbaan (tje), een groter bad, met een kleine sneller deel. Een ronding voor de kleintjes. Met mijn zoontje hebben we het met kunst en vliegwerk wel een tijdje Vol gehouden, maar zelf niet zo lang. In de buurt een leuk pannenkoekenhuis (moet je wel met de auto naar toe) Op het park zelf een leuke buitenspeeltuin.
Mooi park. Wij hadden een kinderhuisje en dat was heel netjes. Grote speeltuin buiten. Maar zwembad is matig. Voor ons toen prima met baby van 6 weken en een dreumes van anderhalf. Maar het is klein en hoeft maar 1eenvoudige glijbaan. Buiten iok nog een behoorlijk bad maar daar zijn we niet in geweest. Ligt er dus vooral aan wat voor zwembad je graag wilt. Als je een zwemparadijs wilt moet je iets anders zoeken
Wij zijn 3 jaar geleden daar geweest en we vonden het niet zo leuk. Het huisje die we hadden zat bij aankomst vol met spinnen en andere beestjes. Wij zaten in een 6 persoons huisje, maar we vonden het helemaal niet groot. Het viel erg tegen. Wat betreft het zwembad kan ik je niks over zeggen want daar zijn we niet geweest.
Wij zijn er ook vorig jaar geweest, huisje was erg mooi, stoomcabine en bubbelbad in het huisje. Voor de kleintjes is er ook genoeg te doen: kidsclub, indoor speeltuin en diverse speeltuinen. Zwembad vonden wij ook erg tegenvallen, erg klein, waren er zo weer uit. Iemand anders schreef al in de buurt zit een erg leuk pannenkoekenrestaurant: Koeckers.
Wij zijn er 3 jr geleden geweest. Park is op zich wel ok. Huisje viel mij zwaar tegen. Zwembad is niks, water was ijskoud. Mijn zoontje had na 10 min blauwe lippen. Wij gaan liever naar Landal of CP...
Hmmm...beetje gemengde reacties... Dat het zwembad niet zoveel voorstelt vind ik eigenlijk niet zo erg; ik moet eerlijk zeggen dat ik het water in het peuterbadje van Center Parcs toen ook veeeeeel te koud vond. Wij willen een 8 persoons villa met bubbelbad boeken en voornamelijk wat wandelen in het park en daarbuiten wat dingen ondernemen. Onze kindjes zijn dan ook nog erg klein en een speeltuin of iets dergelijks zal mss alleen mijn zoontje iets aan hebben. Bedankt in elk geval voor de reacties!
Op zich hebben wij het leuk gehad daar, klein zwembad maar ach, zoveel heb je niet nodig toch? Wat ik erg jammer vond was dat het toen wij er waren (2 jaar terug) vol zat met Polen die er semi permanent woonden, niet echt vakantiesfeer dus. De wok die er op loopafstand vanaf zit was toen erg goed en leuk, ook met kids.
Park was leuk. Huisje moet je een kinderhuisje hebben, op zo'n speciaal afgeschermd stuk: die zijn OK, de goedkopere huisjes zijn echt errug basic en vond ik niet hee; geweldig fris. Maar het speciale kinderhuisje is ons erg goed bevallen. Veel speeltuintjes op het park: erg leuk. Zwembad stelt weinig voor, maar Thirza heeft zich er geweldig vermaakt