Hee dames, Ik ben echt verzot op deze geurtjes heerlijk! Ook wel is bij action gehaald maar dat rook teveel naar kaarsvet. Nu haal ik het meestal bij het tuincentrum. Maar nu zag ik op fb een pagina voorbij komen met waxjes in wel ruim 70 geuren. Ik had hier nog nooit van gehoord. Iemand hier ervaring mee?
mag ik wat vragen? Blijft de geur nou echt hangen in je woonkamer bijv? en hoelang? Ik heb ze wel eens bij de intratuin gezien en vond ze erg lekker ruiken, maar dacht: ach die geur is zo weg.....
Mamabri, de geur blijft zeker goed hangen. Na een week moet ik er nieuwe in doen want dan is de geur eraf. Ik brand m elke avond dan wel en als ik vrij ben ook. Heerlijk!
Als ik het vanaf thuiskomst tot bed tijd brand doe ik er naar 2 dagen nieuwe in. Dan ruikt het naar kaarsvet.. Ik gooi er nooit een hele in, ik meng vaak geuren en dan van alles 1/6 ongeveer
Ik heb er uitleg over gekregen en ze schijnen 4 tot 6 uur mee te gaan.. Dus dat is 1 avond. Soms doe ik 'm 2 keer aan maar hoe je het voor elkaar krijgt er vijf avonden van te genieten is mij een raadsel? Het geurtje blijft wel een dag of twee in je huis hangen. Vooral alsje net beneden komt 's morgens ruik je het. Als je er overdag in zit ruik je het niet meer zo.
Zijn dat van die kleine gekleurde dingetjes? Zag ze dan laatst bij de drogist liggen, dacht eerst dat het zeepjes waren maar daarna zag ik dat er zo'n brander bij stond! Toch nog eens beter gaan kijken en ruiken.
Hier gebruik ik waxxies van waxxies.nl. Heerlijk vind ik ze en ze blijven heel lang ruiken. Vaak zet ik een uurtje een waxxie op en dan ruikt mijn huis de rest van de dag lekker. Vooral appeltaart, frisse linnen en babypoeder vind ik heerlijk. Ik doe een week met een waxxie. Ze staat ook op fb
Je heb verschillende soorten al vind ik de originele het lekkers ruiken en ik moet hem echt 2'keer Per avond verwisselsn
ik vind eigenlijk dat ze vrij snel naar kaarsvet gaan ruiken. Het luchtje is er zo af jammer genoeg... Wat dat betreft vind olie in de oliebrander wat prettiger ruiken omdat als het luchtje op is zeg maar, je niet zo'n vaag luchtje overhoud.
Ik doe er 2 tegelijk in en dan vind ik dat ze maar 1 a 2 avonden goed werken, daarna moeten er echt wel nieuwe in.
Ikvind ze de laatste tijd echt slecht!! Had hier over een mail gestuurd.. geen reactie. Toen bericht op fb. Of ik iets verkeerd deed ofzo etc. En ik werd geblokeerd...geen scentchips meer voor mij.. ga eens op die site van die wax dingen kijken..