wie ervaring met sensizwangerschaptest

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by wendy652, Oct 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wendy652

wendy652 Lid

Oct 17, 2009
    6
    0
    0
    hoi dames
    ik heb een vraag wie heeft er ook getest met zwsensitest nou heb ik in de test een dun potloodstreepje staan links (te ver link) nou had iemand dat hier ook las ik wel maar als ik me zw test op tafel leg dan zie ik helemaal niks alleen dat lijntje maar als ik hen voor het raam bekijk in het licht zie een schaduwlijn op de goede plaats wat moet ik hier nu van denken zit wel 6 dagen voor me nod
    alvast bedankt

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,204
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Niets van denken nog als je zo vroeg test voor je nod. Test nog eens over een weekje. Ik duim voor je!

3. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Heb voor de zekerheid 2 weken geleden een midstream test gedaan om te kijken hoe negatief eruit ziet (hoorde ook veel over vage indrooglijntjes) maar die was ook echt blanco in het 'hartjes vakje'.
    Maar 6 dagen voor NOD is ook wel erg vroeg, geloof dat het vanaf 4 voor NOD kan met de midstream, toch?

4. Marijee

Marijee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,295
    0
    0
    heejj..

ik was dat andere meisje die dat ook had.
    ik had ook zo'n 6 dagen (laatste van de 3) voor nod een testje met een een hele vage streep op de goede plek en ook die penstreep te ver naar links net zoals jij maar helaas ben ik vandaag zwaar ongi geworden.
    wil natuurlijk niet zeggen dat jij niet zwanger bent maar deze test moet je echt als negatief zien.
    pas wanneer je met het blote oog ( zonder extra ligt) een streepje op de goede plek ziet staan kan je hem als positief zien.

ik hoop dat je over 6 dagen een hele mooie positiefe test in je handen hebt!

Liefs xx

5. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Ik heb een vriendin die teste altijd met sensi (heb ik hara geadviseerd ;)) maar die teste een dag na haar nod Heeel heeel licht (ze dacht negatief zo vaag) twee week later heeft ze nog eens getest en heel positief. ze vertelde ook idd dat als ze echt niet zwanger was de test helemaal wit bleef! maar goed hier lees ik meer over vage lijntjes en streepjes dus ik weet het eerlijk gezegd niet. zal gewoon over 6 dagen testen met kv die liegen niet vaak, en hebben naar mijn weten geen indrooglijntjes. 6 dagen voor nod is erg vroeg zal echt even wachten nog hoor! het is een teleurstelling als het mis gaat.

Groetjes Wilma26

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik hoor over de dipsticks dat ze weleens indrooglijntjes kunnen geven , ik zelf heb altijd de midstream met hartjesindicator gebruikt en negatief was ook altijd negatief en positief was elke keer zwanger .........

Share This Page