Haaay allemaal Ik ben nu 3 dagen overtijd. Eergistere getest. Was negatief... Maar normaal ben ik altijd optijd of een of twee dagen eerder ongesteld... Heb al sinds vorige week krampen in me onderbuik alsof ik ongesteld moet worden maar door zetten doet t niet. Verder veel moe en chagerijnig en rugpijn. En dikke plakkerige afscheiding... Ik wil t weekend nog afwachten eigenlijk om nogmaals te testen. Heb met de test van de action getest... Ik weet t ff nie meer...
Ow dat is niet fijn. Ik testte op nod met middagurine dik positief met de test vd action. Misschien toch een late eisprong gehad? Met 3 dagen overtijd zou je nu toch wel positief moeten testen. Hopelijk snel duidelijkheid
Misschien had je een late eisprong? Pribeer het overmorgen anders nog een keer met een Kruidvat 2 voor 5 test
Ik ben bijna zeker van me eisprong ja. Dus ga na t weekend nogmaals testen als t niet doorgezet heeft
Wat bedoel je met bijna zeker? Tenzij je ovulatietesten gebruikt hebt of hebt getemperatuurd kun je helaas niet zeker zijn van het moment waarop je eisprong heeft plaatsgevonden. Dus kan dan heel goed zijn dat je eisprong later was en je daardoor ook een langere cyclus hebt en je wellicht helemaal nog niet overtijd bent.
Ja, maar aangezien die groeispurt een aantal dagen voor je ei plaatsvind kan het dus best zijn dat je nog helemaal niet over tijd bent zoals je zelf denkt. Op welke datum had je die buikpijnen?