Hallo, Jaja vandaag mijn menstruaties gekregen en dit 2 dagen te vroeg maar weet je wat me opvalt ...? Sinds dat mijn man en ik aan het proberen zijn en dit ong een 5 tal maanden is precies heeeel mijn cyclus in de war . Mijn pms is helemaal veranderd en uit zich echt super hard ook vroeger kon ik de klok ernaast zetten nu is het al een paar keer gebeurd dat ze 2 dagen vroeger er zijn of 2 dagen later echt om zot te worden . Heeft iemand hier ook last van ?
In de periode dat mijn vriend en ik in 2014 vrij fanatiek aan het proberen waren om zwanger te worden schommelden mijn cyclussen ineens ook heel erg. En elke maand had ik allerlei vage klachten waarvan ik hoopte dat ze door een zwangerschap kwamen. Uiteindelijk de kinderwens opzij moeten zetten en weer aan de anticonceptie gegaan (in verband met ziekte). In oktober 2015 gestopt met anticonceptie vanwege bijwerkingen en in november was ik zwanger. Helaas is dit misgegaan maar sinds dat ik gestopt ben waren mijn cyclussen weer normaal. Ik denk dat het hier er echt mee te maken had dat ik er teveel mee bezig was en mijzelf een enorme druk op legde elke maand weer. Toen ik het losliet omdat ons verteld werd dat zwanger worden vrijwel onmogelijk was herstelde mijn cyclus zich.
Ja ik kan me daar helemaal in vinden in verband met er te hard mee bezig te zijn . Ik vind alleen die knop niet dat ik mijn gedachten kan omschakelen echt frustrerend . Iedereen rond ons geraakt paf zwanger en dan denk je er harder en harder aan maar ik ben blij om te horen dat ik al niet de enigste ben ! Groetjes
Dat is inderdaad ook heel lastig. Maar je hebt het helaas niet voor het zeggen of en wanneer je zwanger raakt. En er zoveel mee bezig zijn lijkt mij niet heel erg goed voor je lichaam en levert de nodige stress op. Ik hoop van harte dat je snel zwanger bent