laat ik voorop stellen ik houd van mijn vriend volgend jaar man. dat is iets wat 100% zeker is. maar ik vind vrouwen ook leuk. ik merk nou na mate dat ik de seks met een vrouw mis. niet dat ik niet geniet bij mijn vriend maar het is anders. het is ook zeker niet dat ik geen seks meer met hem wil. na 4 jaar komt dit de kop in een keer op. kennen mensen dit gevoel wat hebben jullie ermee gedaan? vreemd gaan zou ik zeker niet. ik durf het eerlijk gezegt niet uit te spreken naar mijn vriend maar eigenlijk zou ik het hem wel moeten vertellen. ik weet niet of zo'n topic mag zo niet mag het gesloten worden.
Ik zou het gewoon eerlijk vertellen. Je gevoelens uiten is niks raars en heel normaal in een relatie. Nee heb je en ja kun je krijgen. Misschien vind je partner het helemaal niet erg om je zo nu en dan te laten verwennen door een vrouw. Het is toch iets heel anders dan dat je vreemd zou gaan met een man want dat kan hij je zelf geven. Wel idd goedkeuring van hem en als hij het liever niet wilt tja dan ben je net zover als nu en veranderd er niet veel. Succes
Ik weet niet of je open staat voor een trio maar misschien kun je dat eens polsen bij hem. Vaak ook een fantasie van mannen dus de kans bestaat dat hij hier best in mee zal gaan. Succes
"gewoon" bespreekbaar proberen te maken..al is dat misschien moeilijk omdat je hem ook weer niet het gevoel wilt geven dathij je "tekort" doet. maar net als lovewinnie al zegt qua gevoel is het misschien anders omdat je verlangens hebt naar lichamelijk contact met een vrouw, je vriend kan dit gevoel je nooit geven.. heb er geen ervaring mee maar ik denk als je een goede relatie als basis hebt dit best besproken kan worden succes!
Ik zou het gewoon eens "tussendoor" vragen wat hij ervan zou vinden. Misschien vind hij het juist wel geweldig, er zijn veel mannen die het helemaal geen probleem zouden vinden, zolang ze maar toe mogen kijken. Vind hij het niks, dan moet je kijken wat je dan zou willen, maar ik zou het eerst eens in de "groep' gooien.
Ik zou het ook zeker bespreekbaar maken. Een goede relatie kan veel hebben en misschien vindt hij het wel helemaal niet erg. Misschien vindt ie het zelfs wel leuk...
Ik zal in dit geval denk ik een trio voorstellen aan mijn man De meeste mannen staan daar wel voor open. Jij je pleziertje en hij zal het vast niet heel erg vinden haha
het trio verhaal heb ik al voorgesteld al heel lang geleden en toevallig gister nog een keer. hij vind het wel wat. maar niet met een man erbij want daar heeft hij niks aan. hij zei ook maar jij hebt er toch ook niks aan met een vrouw erbij? soms moet ik hem er even aan herrinderen wat mijn verleden is. maar waar haal je die derde persoon vandaan? ik ben alleen gewoon heel bang dat hij hij zich gekwetst voelt. ik ben bij hem ook echt op het innerlijk gevallen het is een lieve zorgzame spontane jongen die soms gewoon echt niet met zijn gevoelens om kan gaan.
Ik heb er ook een tijdje last van gehad, maar uiteindelijk is het weer gezakt. Een trio vind ik echt geen goed idee in dit geval.
het ergste vind ik nog dat hij voelt dat er iets hij vraagt er ook naar maar ik krijg het niet over mijn lippen heen.
@sterrefeetje waarom niet? ooh en hoelang heeft het geduurt voordat je daar over heen kwam? heb je nog iets wat ik daarover mee kan nemen om er makkelijker over heen te komen? heb jij het tegen je partner gezegt. ben je niet bang dat als je het wegstopt dat het terug komt?
Ik stop het niet weg Wij hebben lang een open huwelijk gehad maar sinds de kids niet meer. Mijn man weet het dus gewoon. Een trio zou ik niet doen omdat je dan toch met jaloezie ed te maken krijgt. Jouw man doet het dan misschien ook met de andere vrouw, zou je dat erg vinden? Mijn man en ik hebben nog steeds veel plezier met samen vrouwen kijken bijv, alleen zitten we er niet meer aan Het is een deel van me wat af en toe boven komt, maar dat zakt ook snel weer als ik mijn man zie en weer weet waarom ik een man als levenspartner gekozen heb.
wij hebben nooit een open relatie gehad of zo dit gevoel heb ik wel al eerder gehad maar niet zo aanwezig. jaloezie ja ik denk dat vriendlief blij mag zijn met hoe jaloers ik ben maar niet heus. want ik weet zeker dat hij er niet vantussen zou gaan want we houden teveel van elkaar daarvoor. we hebben zat mee gemaakt om nu langzaam de afgelopen tijd meer rust te hebben. maar goed we zullen vanavond is een goed babbeltje gaan houden als onze uk in bed ligt.
Nee zou ook wat zijn als hij hier om al weg zou lopen Maar weet hij wel al dat je bi bent of ook niet?
ja dit weet ie zeker. maar hij weet ook dat ik op hem gevallen ben op zijn innerlijk. en niet om wat eronder hangt bewijze van spreken. ik ben een persoon die niet een man of vrouw valt maar gewoon op het innerlijk.
Ja ik ook Maar ik zou het dan toch gewoon bespreekbaar maken. Dat scheelt misschien ook al, je gevoel is nu misschien extra sterk omdat het iets 'verbodens' is zeg maar Succes!
Misschien kun je het opschrijven in een brief? Verlang je echt naar sex (sorri voor het platte) of is bijvoorbeeld het verleidingsspel en daarna zoenen ook genoeg? In dat laatste geval zou je ook een afspraak kunnen maken met een goede vriendin om samen naar de kroeg te gaan zodat je daar iemand klan versieren. Bespreek dan van tevoren met je man of hij akkoord gaat met een zoen. Voel je niet schuldig en vertel je man dat dit om lust gaat en niet om liefde. liefde krijg je alleen van hem.
Ik heb het nog nooit echt met een vrouw gedaan, maar mijn verlangens worden steeds groter, ben nu 6 jaar samen met mijn vriend. We hebben erover gepraat en hij vind het oke als ik het echt zou willen en mag dan zo nu en dan van een vrouw genieten. Wij hebben wel duidelijke afspraken gemaakt wat wel en wat niet zodat er achteraf geen frustraties kunnen komen. Mijn vriend ziet dit ook niet als vreemdgaan.
Ik zou het er wel over hebben, maar persoonlijk er verder niks mee doen.. Maargoed daar heb je niet zoveel aan natuurlijk.