Goedemorgen Wij hebben afgelopen weekend het heerlijke nieuws gekregen dat alles goed is met ons babietje Nu krijgen we nog een rapport/brief thuis met de uitslagen alleen heb ik geen idee wanneer? Iemand van jullie ervaring wanneer je de brief in huis had?
Ik ben toevallig gisterenavond gebeld (goede uitslag). Dr. Jani vertelde inderdaad dat er nog een brief komt (dus niet via mail). Hij heeft niet gezegd wanneer. Waarom wil je zo graag de brief? Bang dat je het verkeerd hebt verstaan? (dat had ik gisterenavond namelijk even, haha)
@Draagmoeder ja dat weet ik zeker. Volgens mij versturen ze alleen mail als je in Antwerpen de NIPT hebt laten doen. @Merah haha nee ik weet zeker dat ik hem goed heb verstaan maar vind het gewoon fijn als hij binnen is. Ook al kan ik er niks mee want als het goed is staat het geslacht er ALTIJD in?! En wij willen het niet weten Snap je me nog haha. @Cd28 Mmm dan zou die nu toch echt een dezer dagen bij de post moeten zitten. Ben benieuwd
Ik denk niet dat het geslacht er altijd instaat. Of hebben jullie ook laten testen op geslachtsgebonden afwijkingen. Wij niet namelijk. Wel humor eigenlijk. Heb je straks de brief, durf je hem niet open te maken omdat er mogelijk een geslacht in staat!!! Snap het wel hoor, van die brief. Het liefst heb ik het bewijs ook gewoon in handen.
Bij ons staat het er zeker te weten in Wij hebben inderdaad laten testen op geslachtsgebonden afwijkingen en Dr. Jani heeft me op te hart gedrukt als we het niet willen weten de brief niet open te maken. Echt mijn geduld wordt dan wel heel erg op de proef gesteld Ik zie mezelf al staan met die envelop tegen het licht haha Ok ok we willen het niet weten maar dat riep ik in het begin tegen mijn man. De andere twee keren wisten we het wel en nu hebben we besloten voor de verrassing bij de bevalling te gaan maar o o wat is het moeilijk!!
Hij is binnen de envelop!!!! Pfff lastig hoor!! Ok we zeiden dit keer we wachten tot de bevalling maar O O wat is dit ontzettend moeilijk!! Het antwoord ligt binnen handbereik!!