Hallo dames, Nog een beetje shockerig en in ongeloof hierbij mijn foto van de test deze ochtend. Straks nog maar even snel naar de winkel om de ClearBlue te halen. Ik kan het namelijk nog niet geloven. Hoe vaak gaat het dan toch nog mis? Ik zit nu op 10 dpo op CD32. Vorige cyclus was mijn LF 9 dagen. Kan het echt nog niet geloven!
Ook hier nog even GEFELICITEERD meis! Hopelijk ga je een mooie zwangerschap tegemoet en kan je heerlijk gaan genieten! xx
Lijkt me zwanger! Men zegt dat ongeveer 10% van de zwangerschappen eindigt in een miskraam. Maar bij die 10% zitten ook de hele vroege zwangerschappen met innestelingsproblemen, waar je dus niets van merkt (omdat je gewoon ongesteld wordt). Maar daar zou ik niet van uit gaan. Gewoon genieten!
Bedankt meiden. Ik heb nog wat testen ertegenaan gegooid. Kruidvat met paarse dop is het kruisje licht te zien maar CB digital gaf aan niet zwanger! Maakt me weer zo onzeker. Hopenlijk komt het doordat het dan misschien te vroeg was voor CB?
Wat raar! Ik ben toch een heel kritische 'kruitvat-aflezer' en ik vind dit toch echt niet op een vals-positieve test lijken. Hopelijk ben je gewoon wat te vroeg en test je morgen gewoon mooi positief!
ja dat kan heel goed. cb is meer hcg nodig als de kruidvat test. gewoon over 2 dagen nog een test doen. ik vind je kruidvat test positief
Bedankt Merah. Ik hoop het. 2 van de drie testen zijn wel positief (ook een gedaan met paarse dop al was dit een licht kruis, maar wel zonder turen te zien), dus ik hou gewoon hoop.
Bedankt meiden! Zit echt met tranen in mijn ogen. Zit volgens mij nog even op die roze wolk . Ik hoop daar lekker te blijven en CB even te vergeten
jou test ziet er hetzelfde uit als mijn test destijds dus ik zeg zwanger de cb heb ik pas later gedaan omdat die vaak meer hcg nodig heeft. ik duim voor je meid!
Meid CB heeft meer nodig kijk maar naar mijn foto's hoe ik begon met testen en na 4 dg pas een posi cb. Nog ff wachten ik zeg gewoon zwanger
Ik durfde het niet meer te doen. Maar vandaag toch getest met CB. Was zo bang dat het weer niet zwanger zou aangeven terwijl alle symptomen er nu al wel zijn. En ja hoor, CB gaf aan zwanger. Ik kan er niet meer omheen. Bedankt voor de leuke reacties. Ik begin het al steeds meer te beseffen.