Online gezeik.nl

Discussie in 'De lounge' gestart door penseel, 5 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. penseel

penseel Niet meer actief

Mijn humeur is naar de knoppen mijn bloeddruk is denk gestegen en dat alleen maar omdat ik andere tv wilde.:D:D:D

Mijn contract bij Online liep af en heb het verlengt... Tot zo ver :cool:ging het nog goed 30... internet snelheid twee kastjes gekregen voor twee tv.s een voor zoon zijn kamer alles maar dan alles ging ook mis.

Super makkelijke installatie.:D Tuuuuuuuuuuurlijk...

Afgelopen vrijdag kwamen de pakketten binnen. Super makkelijk te installeren zonder beschrijving kon je van internet afplukken.

Toe gegeven ik ben een Digibeet.:D:D:D

Internet aangesloten dat ging daarna interactieve tv.........:x:x:x Bleek mijn internet niet goed te zijn geeft maar 15 ... maximaal. Maar na tien keer gebeld te hebben kwam vandaag de monteur.

Drie kastjes verder nee u heeft inderdaad geen interactieve tv. Na veel zoeken kwam hij achter het probleem mijn internet snelheid er kan maar een kastje op!!

Nieuw modem extra verder mijn hoofd na vijf dagen:x:x:x....

Het is opgelost maar je moet niet vragen hoe. Ze verkopen eerst mij interactieve tv wat hier niet goed past! Vrijdag bellen hing die man na 45 minuten op van zoek het maar uit via internet. Zaterdag lukte het een nichtje.

Maandag valt alles helemaal weg kastje kapot?? Tweede kastje kon niet op zoon tv nieuwe verstuurd doet het ook niet..

Snap als jullie het niet meer snappen.

Zoon houd zijn digitale tv. Ze schreven eerst 10 euro af op rekening maar moet zijn 5 euro.....

Maar ik snap als het onduidelijk is net gebeld krijg 20 euro terug bel kosten. En een excuus omdat ze mijn via ( bon monteur een digibeet genoemd hebben. Ik de klant is echt zo stond op zijn bon!!

Het is waar dat ik digibeet ben maar een paar kabels aan sluiten LUKT mij ook nog wel maar die verkopers verkochten mij de verkeerde spullen ect ect en verkeerde internet verbinding ect ect..

Zo stoom is gezakt mijn hart tikt nog 10000 pm dochter is super vervelend na al die dagen het gezeik om de tv.!! Gelukkig kijk ik nog gratis anneloog via ziggo:D:D;);) anders geen tv gehad van af vrijdag.

Zo was altijd te vrede over ze had ze al drie jaar maar deze week pffffff..

Zo mijn online gezeik is klaar.:D

2. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    Haha, omdat je zo gefrustreerd was, werd typen ineens ook heel lastig? :p

Ik snap je frustratie, het is altijd hetzelfde met internet en dergelijke. Ik ben blij dat ik geen tv of vaste telefoon heb, dan kan ik daar in elk geval geen problemen mee krijgen haha.

3. penseel

penseel Niet meer actief

Kan het met geen mogelijkheid goed uitleggen hoe het gegaan is zo pfff ben ik er nog van.:D

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Daarom hou ik het liefst altijd alles hetzelfde :D
    Het is mij die frustratie niet waard, haha.

5. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    En dat is dus de reden dat ik bij KPN blijf haha. :D

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Nou, Ziggo/UPC is geen haar beter hoor. Er zitten daar mensen bij de klantenservice die geen verstand van zaken hebben. Alles werkt daar langs elkaar heen. Mijn vriend kreeg vanwege een storing een maand lang gratis Film1. Kreeg hij een brief over van Ziggo. Waarin ze hun excuses aanboden voor de storing. En of hij contact met ze op wilde nemen voor de ingangsdatum van Film1. Goed, contact opgenomen. Wisten ze uiteraard van niks.
    Uiteindelijk toch geregeld. Wordt Film1 vervolgens wel bij hem in rekening gebracht! Hij is er van de week weer achteraan geweest om dat weer recht te trekken. (Eerst 3 kwartier in de wacht, dan 3x doorverbonden etcetera... je kent het vast wel!).
    Als er iets mis is, ligt het altijd aan de klant en moet de klant dat zelf maar oplossen. Wij kunnen sinds de samenvoeging een zender (Zeppelin) niet goed ontvangen. Ligt aan ons. Moeten maar een nieuwe kabel vanuit de meterkast naar het kastje van de TV trekken. Kunnen ze zo zien door de telefoon! Rare is dat we alle overige zenders zonder problemen kunnen ontvangen.

Er zijn daar sinds de samenvoeging ook heel veel mensen bij weggegaan trouwens. Heel veel mensen hebben hun abonnement bij Ziggo/UPC opgezegd.

Dus niet Online zorgt voor trammelant. Ook andere providers kunnen er wat van!

7. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Wat mij opvalt is dat als je weet wat je wil (en vraagt) dit ook echt meteen geregeld word. Ik zag het gisteren met een klant. Wij verzorgen vanuit de winkel deel A, maar deel B moest via de klantenservice. Hij gaat buiten bellen en komt terug met de collega aan de telefoon die er 1 geen bal van begreep en 2 alles in de war had geschopt door die onduidelijkheid. Bleek de klant deel A en B door elkaar te hebben gehaald (onbewust uiteraard, maar ik had het nota bene letterlijk opgeschreven). Hierdoor ontstond dus een situatie die 100% zeker mis was gegaan als klant niet nog in de buurt was geweest. En dit zie ik dus dagelijks.

Ik bel mijn collega's een aantal x per dag. Elke werkdag opnieuw, n het is nog nooit mis gegaan of niet geregeld. Ook niet als ik als klant zijnde bel, welke organisatie dan ook. Dingen gaan vaak mis als er miscommunicatie is of de klant niet goed uitlegt wat hij bedoeld.

Nog een voorbeeld; klant komt binnen met de mededeling ik wil een kastje met HD (interactieve tv is het enige wat we hebben met hd). Dus ik ga automatisch uit dat hij dit bedoeld. Maar na een heel vreemd gesprek (hij heeft het over product a en ik over product b, dat zijn rare gesprekken :')) kwam ik er achter dat hij begrepen had dat ons ander product ook HD had en dat wilde hij ook. En nog verder in het gesprek bleek dat hij het zelf verkeerd had begrepen van de andere persoon.

Met andere woorden, ik had het nooit kunnen zien, maar het was wel verkeerd gegaan als ik hem niet 200 vragen had gesteld terwijl d'r eerste 20 minuten ik automatisch uit ging van een compleet ander product. Dit had ik dus ook voor meneer geregeld en was dus ook verjeerd gegaan :)

Ts, ik snap maar de helft van je verhaal xD ik hoop dat het goed is gekomen!

Deel Deze Pagina