wordt er een beetje emo en bang van

Discussie in 'De lounge' gestart door snelly, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Moet het ff kwijt.

Gisteren zaten we met zijn drieën in de auto. Mijn zoontje van bijna 3 achterin. Rijden bijna langs het graf van mijn schoonmoeder die is in dec overleden. Zegt de kleine hier is oma bij de klok wij allebei verbaasd hij is er nooit geweest en we hebben het er nooit overgehad als we langs rijden. Dus o ja "ja zegt ie oma van Opa ..... "JA dat klopt. Ik heb een plekje naast oma bij de kerk zegt ie. Nou daar krijg ik de kriebels van brrrrrrrr. Wordt er ook een beetje bang van.

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    lijkt me echt heel apart zeg!

3. Ladymistique

Ladymistique Bekend lid

5 mrt 2008
    516
    0
    0
    Fulltime huismama
    Uithuizen
    woww kippevel.. zou me ook dood schrikken als de mijne dat zou zeggen.

4. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ow wat eng!

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik zelf heb ook tot ongeveer 3 jaar dingen gezien die niemand anders zag en had het over mensen die ik nooit heb gekent/gezien. mijn neefje net zo.

ik geloof dat jonge kinderen gevoelig zijn voor dingen zien uit het hiernamaals omdat ze zich er niet van afsluiten en ook niet bang zijn. ik zou er lekker nuchter over doen en waarschijnlijk is het inderdaad oma die zo contact houdt met der kleinzoon. vind het wel eng dat hij het heeft over een plekje naast oma.

6. Jade86

Jade86 Bekend lid

Ik denk ook dat jonge kinderen extra gevoelig zijn en daardoor dingen waarnemen die wij niet kunnen zien. Zolang hij er zelf niet bang van wordt denk ik dat het niet erg is. Maar ik kan me voorstellen dat jullie geschrokken zijn meis.

7. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    kan me voorstellen dat je er van schrikt, maar je kan het ook zo zien... waarschijnlijk is je oma heel dichtbij hem en een beschermengel van hem. Zie het als iets moois en put er kracht uit...

8. Sensea

Sensea Niet meer actief

waarom vinden mensen dat toch allemaal zo eng, ik snap dat niet hoor. ik vind het juist heel mooi dat vrijwel alle kleine kinderen nog in contakt staan met de natuur en het boven natuurlijke. ik zie daar geen kwaad in, ik ben er ook niet bang voor. bij de meeste gaat het ook snel genoeg weer weg.

9. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Het enge hierin vind ik dat hij zegt dat hij een plekje naast oma op ht kerkhof heeft, niet zozeer dat hij contact zou hebben met oma.

10. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Weet je wie er naast je oma ligt daar? Ik zou even gaan kijken.. Ik geloof in dat je geest meerdere malen kan terug keren. Wie weet is hij een reincarnatie van diegene.. Snap wel dat je er de kriebels van krijgt hoor. Zou ik ook wel hebben denk ik.

11. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

kan me voorstellen dat je schrikt.
    Maar zeg nooit dat dit niet kan.
    Ik weet zeker dat ik als kind op schoot zat bij opa die overleden is, ik vertelde dit tegen mam, ik zit altijd bij hem op schoot, mam en pap lieten duidelijk weten dat dit niet mogelijk was.
    hierdoor werd ik heel onzeker.
    gr brenda

12. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Klinkt mij heel normaal in de oren hoor.
    Hier ook regelmatig meldingen dat Opa Hemel er is, en dit is ook bevestigd door een kennis met een gave.
    Hij verteld ook dat hij later ook naar opa Hemel gaat, dit bevestigen wij ook alleen zeg ik er wel altijd bij dat dit pas gaat gebeuren als hij heeeeeeeeel erg oud is :D. Anders is het ook voor mij iets te beangstigend.

13. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Oow jeetje, dat lijkt mij ook eng zeg! Krijg er de kriebels van.

14. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Toen ik laatst met mn zoontje van 1,5 naar het graf van mijn opa ging (hij heeft hem nooit gekend of gezien op foto of wat dan ook) en vlak voor we bij het graf zijn begint mn zoontje te lachen en te wijzen dus naar het graf van mijn opa.....ik moest ervan huilen. Geloof zelf sterk in het paranormale. Toen we wegliepen zwaaide hij ook nog....

15. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Mijn jongste ziet vaak hetzelfde als ik ;)hoeft niet eng te zijn ,kan ook heel mooi zijn juist.
    Bij de meeste kids verschuift het naar de achtergrond naarmate ze ouder worden.

16. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Dat kinderen meer zien dan wij dat geloof ik zeker. Ik heb zelf bij kennissen meegemaakt hun dochtertje zag ze ook. Maar waar ik van schrok is het kopje ik heb een plekje naast oma.

@Fleur24: Wie ernaast ligt dat geloof je niet maar dat zijn de vader en moeder van mijn man zijn vader en ik het graf van mijn schoonmoeder liggen ook haar vader en moeder.Wie weet is het reïncarnatie.

Hij heeft de laatste tijd erg enge dromen helemaal in paniek. Ik geloof ook dat het weer weg gaat.

Maar ik was er ff van geschrokken en we hebben in 1 half jaar een moeilijke tijd gehad en het was precies moederdag dus we waren toch wel een beetje emo.

17. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Begrijpelijk!

Deel Deze Pagina