Wie ervaring met voordeligscheren.nl?

Discussie in 'De lounge' gestart door Saar22, 17 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

De titel zegt het al. Wie heeft er ervaring met de website voordeligscheren.nl?
    Hoe snel had je de bestelling binnen?

2. henkie24

henkie24 Niet meer actief

is dat dat je scheermesjes krijgt thuis gestuurd? begin er aub niet aan.... kom je heel moeilijk vanaf. zijn oplichters

3. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Uhm gewoon een website waar je scheermesjes kunt bestellen. Niet een abonnement op scheermesjes oid.

4. henkie24

henkie24 Niet meer actief

nee ik weet het. google er maar es op. vaak botte mesjes enzo

5. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik lees voornamelijk positieve ervaringen, maar goed misschien kan ik niet googelen.

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik heb er wel eens mach 3 mesjes besteld.

Ze waren innen 3 werkdagen binnen.

7. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Tevreden over de mesjes of waren ze zoals Henkie zegt bot. Misschien ga ik maar gewoon een aantal mesjes bestellen om te proberen.

8. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nee tevreden hootr zijn nl gewoon e echte mach 3 mesjes n geen neppe.

9. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Nou ik ga ze wel bestellen van manlief. 't Zijn sowieso al dure dingen. Kijken of dit gaat bevallen.

10. miepmiep83

miepmiep83 Bekend lid

6 feb 2012
    509
    0
    0
    Wij hebben laatst mesjes besteld via drogisterij.net. Was toen ook supergoedkoop (kregen nog gratis Venus mesjes erbij ook) en snel geleverd. Geen idee of voordeligscheren.nl nog goedkoper is, maar kan geen kwaad om te checken.

11. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Wij hebben de laatste x online besteld, maar weet niet meer bij welke site.. In ieder geval gewoon thuis gestuurd gekregen en veel en veel goedkoper dan in de winkel.. Ik geloof dat ik al een half jaar met dat pakket doe :D ML is er wel doorheen inmiddels, maar die moet ook vaker scheren..

Deel Deze Pagina