Wie ervaring met vroege zwangerschapstest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door karolientje, 23 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karolientje

karolientje Actief lid

15 okt 2010
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 karolientje, 23 jul 2012
    Laatst bewerkt: 23 jul 2012
    Hoi allemaal!

Ik heb op 13 juli een inseminatie gehad en moet rond 28 en 29 juli officieel gaan testen... Ik heb nu al menstruatie krampjes..:(en trekkende pijn naar mijn rug:(Maar is er een goede test waarmee je eerder kan testen, iemand ervaringen?!

Liefs:)

2. crienatje

crienatje Actief lid

1 feb 2010
    357
    159
    43
    Hoi Karolientje,

Die is er wel, van Clearblue de vroege test, maar daar is het nu echt nog te vroeg voor, kun je op z'n vroegst 3-4 dagen eerder mee testen.
    Vraag is alleen of je dit moet willen.
    Ik weet hoe moeilijk het is, maar ik kan je uit ervaring vertellen dat je toch echt het beste gewoon kunt wachten tot de officiele testdag.
    Succes!!

3. karolientje

karolientje Actief lid

15 okt 2010
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    ey crienatje super bedankt voor je reactie,, ben eigenwijs geweest had hem al gekocht en net gebruikt voordat ik dit las.. maar ben idd heel vroeg.. ik heb een vroege test gekocht.. maar zie heel ver weg een kruisje... ga morgen vroeg denk ik nog een keer testen...!! thanks.. vind het zo spannend ben al zolang bezig..

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Advies: doe niet zon test waar een plusje op moet verschijnen! Die scheppen een hoop onduidelijkheid namelijk. Er ontstaan vaak pennestreepjes op die dingen namelijk en dat betekent in de meeste gevallen helaas negatief. Het verticale streepje moet namelijk even breed zijn als de controlestreep.

Een goede en goedkope vroeg test is die van Kruidvat 2 voor 5 euro. Dat is een gewone streepjestest.

5. karolientje

karolientje Actief lid

15 okt 2010
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    super bedankt voor je advies be happy, maar ik heb er dus nu een met kruisje gedaan van clear blue.. maar die kan normaal 4 dagen voor tijd heb hem nu 6 dagen voor tijd gedaan.. maar heb menstratie pijn dat terwijl ik pas dit weekend ongesteld moet worden.. Ik zag heel ver weg een lijntje.. Zal ik dan nu een kruitvat test doen???

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ik zou idd de kv test proberen, kan ook ongeveer 4 dagen voor NOD. Heb zelf 1 dag voor NOD getest en bij mij was hij toen licht positief....
    Succes!

7. karolientje

karolientje Actief lid

15 okt 2010
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dus dan ik die woensdag doen.. ik zit nu 6 dagen voor tijd.. is veel te vroeg nog denk ik... zo spannen:)! hou jullie op de hoogte!

8. Bloembie

Bloembie Bekend lid

12 sep 2011
    621
    0
    16
    6 dagen voor NOD vind ik ook wat aan de vroege kant. Probeer inderdaad de kruidvat 2 voor 5 euro. Hiermee kun je 9/10/11 DPO al positief mee testen. Echter geldt dit natuurlijk niet voor iedereen! Heel veel succes in ieder geval

9. Magda

Magda Bekend lid

29 mei 2012
    524
    28
    28
    Ik zou ook die van kruidvat proberen!

10. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Heb je ook hormoonmedicatie gehad? Want anders kun je vals-positief testen.

11. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Inderdaad, bij pregnyl of ovitrelle kan je tot 14 dagen na de spuit vals positief testen.

12. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    ik heb 9 dagen na terugplaatsing positief getest met kv 2 voor 5 euro. 10 dagen na terugplaatsing met clearblue digital! helaas miskraam.

13. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Ik teste 6 dagen voor nod positief met kruitvat 2v5 euro... Maar zoals iemand al zegt ik weet niet of je hormooninjecties hebt gebruikt? Dan mag je niet eerder testen...

14. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Verplaatst naar ovulatietesten en zwangerschapstesten.

15. karolientje

karolientje Actief lid

15 okt 2010
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    ey dames! nee ik heb geen hormoonindicatie ik heb gewoon alleen een inseminatie gehad op vrijdag de 13de(haha) maar had vanaf vrijdag lichte menstruatie pijn (het is nu een stuk minder af en toe nog) maar dacht gister van ga een testen.. En dat dus gedaan en toen bleek met de clearblue dat ik heeeeeel ver weg een kruisje had(maar deze kun je 4dagen voor tijd gebruiken) heb hem 6 dagen voor tijd gebruikt.... en met de kruidvat test niks.. ?! Maar test nu wel 6 dagen voor tijd. Morgen zit ik op precies vier dagen voor tijd ga het dan nog eens proberen.. Het enige wat anders was is dat ik vreetbuien had( niks voor mij haha) en borstenpijn maar dat heb ik vaker. Dus nog even spannen hihi!

16. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    succes ermee en hopelijk heb je straks een knal test

17. karolientje

karolientje Actief lid

15 okt 2010
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    thanks! hihi hoop het ook.. !! morgen weet ik meer:)

Deel Deze Pagina