Hoi allemaal! Ik heb op 13 juli een inseminatie gehad en moet rond 28 en 29 juli officieel gaan testen... Ik heb nu al menstruatie krampjes..en trekkende pijn naar mijn rugMaar is er een goede test waarmee je eerder kan testen, iemand ervaringen?! Liefs
Hoi Karolientje, Die is er wel, van Clearblue de vroege test, maar daar is het nu echt nog te vroeg voor, kun je op z'n vroegst 3-4 dagen eerder mee testen. Vraag is alleen of je dit moet willen. Ik weet hoe moeilijk het is, maar ik kan je uit ervaring vertellen dat je toch echt het beste gewoon kunt wachten tot de officiele testdag. Succes!!
ey crienatje super bedankt voor je reactie,, ben eigenwijs geweest had hem al gekocht en net gebruikt voordat ik dit las.. maar ben idd heel vroeg.. ik heb een vroege test gekocht.. maar zie heel ver weg een kruisje... ga morgen vroeg denk ik nog een keer testen...!! thanks.. vind het zo spannend ben al zolang bezig..
Advies: doe niet zon test waar een plusje op moet verschijnen! Die scheppen een hoop onduidelijkheid namelijk. Er ontstaan vaak pennestreepjes op die dingen namelijk en dat betekent in de meeste gevallen helaas negatief. Het verticale streepje moet namelijk even breed zijn als de controlestreep. Een goede en goedkope vroeg test is die van Kruidvat 2 voor 5 euro. Dat is een gewone streepjestest.
super bedankt voor je advies be happy, maar ik heb er dus nu een met kruisje gedaan van clear blue.. maar die kan normaal 4 dagen voor tijd heb hem nu 6 dagen voor tijd gedaan.. maar heb menstratie pijn dat terwijl ik pas dit weekend ongesteld moet worden.. Ik zag heel ver weg een lijntje.. Zal ik dan nu een kruitvat test doen???
Ik zou idd de kv test proberen, kan ook ongeveer 4 dagen voor NOD. Heb zelf 1 dag voor NOD getest en bij mij was hij toen licht positief.... Succes!
Dus dan ik die woensdag doen.. ik zit nu 6 dagen voor tijd.. is veel te vroeg nog denk ik... zo spannen! hou jullie op de hoogte!
6 dagen voor NOD vind ik ook wat aan de vroege kant. Probeer inderdaad de kruidvat 2 voor 5 euro. Hiermee kun je 9/10/11 DPO al positief mee testen. Echter geldt dit natuurlijk niet voor iedereen! Heel veel succes in ieder geval
ik heb 9 dagen na terugplaatsing positief getest met kv 2 voor 5 euro. 10 dagen na terugplaatsing met clearblue digital! helaas miskraam.
Ik teste 6 dagen voor nod positief met kruitvat 2v5 euro... Maar zoals iemand al zegt ik weet niet of je hormooninjecties hebt gebruikt? Dan mag je niet eerder testen...
ey dames! nee ik heb geen hormoonindicatie ik heb gewoon alleen een inseminatie gehad op vrijdag de 13de(haha) maar had vanaf vrijdag lichte menstruatie pijn (het is nu een stuk minder af en toe nog) maar dacht gister van ga een testen.. En dat dus gedaan en toen bleek met de clearblue dat ik heeeeeel ver weg een kruisje had(maar deze kun je 4dagen voor tijd gebruiken) heb hem 6 dagen voor tijd gebruikt.... en met de kruidvat test niks.. ?! Maar test nu wel 6 dagen voor tijd. Morgen zit ik op precies vier dagen voor tijd ga het dan nog eens proberen.. Het enige wat anders was is dat ik vreetbuien had( niks voor mij haha) en borstenpijn maar dat heb ik vaker. Dus nog even spannen hihi!