Kruidvat 2v5, 10 dagen na eisprong = advies gevraagd aub

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door chantal84, 7 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    IMG_1134.jpg

Zou deze test (kruidvat 2v5) kunnen passen bij een zwangerschap van 10 dagen na eisprong? Lijkt me een beetje vroeg toch?

2. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    De test spreekt boekdelen, idd vroeg, maar misschien toch een eerdere sprong gehad???? Ik weet het natuurlijk ook niet, maar dit zijn beide echt knallers.

3. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Volgens mij kan het wel hoor. Je weet zeker dat je 10 dagen na je ei zit? Heb je ovutesten gebruikt? De testen zien er prima uit dus ik zou toch zeggen positief...In elk geval voorzichtig gefeliciteerd :)

4. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Dat zijn echt wel knallers idd! Ik denk wel dat je langer zwanger bent hoor! Die van gister is niet een lichter dan die van vandaag dus je hcg is echt al hoog! Misschien eentje halen met weken indicator?
    Maar Gefeliciteerd!!!

5. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Hey meiden, het zit zo:

Ik heb 10 dagen na mijn ei een bloeding gehad die ongeveer 4 dagen heeft geduurd (roodverlies, geen roze)

Op dit moment zit ik 18 dagen na mijn eisprong, de testjes zijn ook van 17 en 18 dagen na ei.

Als de bloeding een vmk moet zijn geweest dan was de test toch niet nu zo positief?

Ik zit een beetje in dubio, moet ik nu blij zijn of niet... :(

6. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Er zijn vrouwen die ook gewoon "ongesteld" worden tijdens hun zwangerschap, elke maand braaf weer. Ik vind het er iig goed uitzien. Als het een vm is geweest, zouden je testen lichter moeten worden, zeker 8 dagen na die bloeding denk ik.

Even door blijven testen en anders ook even de ha bellen voor een bloedtest?

7. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Ik denk echt dat dit een innestelings bloeding is geweest wat niet heel gek is hoor na 10 dagen na ei! Je testen zijn heel mooi positief voor je termijn en als het een mk was dan had je meer bloed verlies gehad met stopseltjes en buik kramp. Maar goed dit is mijn mening. Snap dat je hier erg onzeker van wordt! Maar bel je vk en leg het uit, weet zeker dat je dan snel mag langs komen voor een echo! Succes...Liefs

8. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Hey meiden, bedankt voor de reacties.

Ik heb de verloskundige gebeld aangezien ik bang was voor een BBZ, dit ivm de positieve test in combinatie met de bloeding van vorige week. (nog steeds stijgend HCG)

Zij dacht in de eerste instantie aan een VMK omdat ik best wat bloed ben verloren. Nu zit ik hier dieper over na te denken en logischerwijs zou ik dan zeggen dat mijn testjes dan ook lichter hadden moeten zijn dan hoe ze nu zijn.

9. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Ik denk ook eerder innesteling, ik had trouwens zulke testen vanaf 14/15 dagen na ei, daarvoor echt lichter hoor!

10. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Toen ik zwanger was van mijn zoontje heb ik de eerste test 12 dagen na eisprong gedaan, die was een stuk lichter dan deze test van 18 dagen na eisprong.

Zou ik dan toch misschien op roze mogen? :cool:

11. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Oja, digitale test zegt ook 2-3, wat volgens mij inhoud dat je tussen de 4-5 weken bent.. Dat zou toch ook het VMK verhaal tegenspreken?

IMG_1131.jpg

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    een bloeding hoeft niks te zeggen.
    Ik had ook zulke testen bij mijn zoontje op 10dpo

13. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Die digitale is een heel goed teken meid, als die bloeding een vmk was geweest was ie echt niet nu op 2-3 gaan staan! Ik vind 2-3 ook machten met de testen met de streepjes!

14. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0

Ooooh JosieJ, ik hoop het echt zooo..

Deze onzekerheid maakt me echt geeeek!

15. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Dat snap ik!! Maar die bloeding was toch tien dagen geleden?

16. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Nee sorry, 8 dagen

17. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

8 dagen denk? Je zit nu 8 dagen later toch dan... En je testen worden donkerder... Die digitale zegt zelf 2-3 in plaats van 1-2, dus je hcg loopt goed op... Ik denk dat je net op die 2-3 zit gezien je dagen.....
    Ik kan me niet voorstellen dat je hcg zo goed oploopt als er 8 dagen geleden iets fout is gegaan.... Ik zou de verloskundige vragen of je met een week of 6/7 een inwendige echo kan krijgen... Je zal nu dan wel iets van 5 weken zijn....?

18. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Nou ja 8 of 10, wat maakt het uit :)

19. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Heeft de verloskundige je trouwens echt afgewimpeld met vmk of moet je nog langs komen?

20. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Klopt, heb het net aangepast. :)

Verloskundige heeft ook aangegeven dat als ik aankomende donderdag nog steeds positief test dat ik dan weer mag bellen zodat ze voor die week erop een afspraak kan maken voor een echo.

Helaas duurt wacht lang... Resultaat: surfen op het internet naar positieve verhalen :)

Deel Deze Pagina