Is dit een indrooglijntje? De dag erna weer een test gedaan met kv 2 v 5 en kreeg precies hetzelfde.. Ben nu 6 dagen voor NOD.. kon echt niet wachten.. In het echt iets duidelijker maar nog steeds heeeeeeeeeeel licht.. wel zelfde breedte als controle streep View attachment 122869
met de beste wil van de wereld zie ik echt helemaal niks. 6 dagen is erg vroeg hoor. zelfs met kv testen
Deze is van babyboomshop.. Niet echt goede verhalen over gehoord maar aangezien ik dit ook van de 2 v 5 had.. Ja is idd veel te vroeg.. mja.. is zo moeilijk niet te doen en als je dit dan ziet (normaal spierwit) dan denk je meteen van alles!
Moeilijk te zeggen En idd 6 dagen voor NOD is erg vroeg...alhoewel ik mezelf nu ook moet inhouden om NIET te gaan testen haha...
Ja is ook erg vroeg.. probeer gewoon 4 dagen te wachten. Hahah.. ja is moeilijk he! Mijn vriend had 15 testen gekocht en dan doe je het ook sneller als je ze in huis hebt liggen!
Niet meer zo snel testen he! Haha. Maar ik zie een lijntje, al moest ik even turen. Gewoon over 2 dagen nog een keer testen, dan moet het duidelijker zijn.
en hoeveel dpo zit je? Ik lijk wel iets te zien,spannend. Ik teste met deze zwangerschap op dpo 7 voor het eerst heeeeeeel licht posi..
dpo? Sorry ben nog niet zo goed in al die afkortingen.. Zou iig over 6 dagen ongesteld moeten worden...
het zou kunnen hoor, maar als dit lijntje binnen de tijd komt dan kan je er vanuit gaan dat hij positief is. sommige vrouwen maken nou eenmaal snel het hormoon aan, mijn zusw had ook ver voor naar nod positief getest met KV testen.....
Ben benieuwd hoeveel dpo je bent, want dan kun je er iets meer van zeggen. Maar toch zie ik een heel vaag streepje. * duim duim duim*
Haha.. ik vind jullie berichtjes echt heel leuk en lief! Mijn vriend zegt allemaal van ik zie niks! En jullie geven me weer hoop en nu ben ik er weer echt heel erg veel mee bezig.. Ben nu 6 dagen voor NOD..