net een verwijzing voor me dochtertje gekregen voor bij de KNO arts. kan dinsdag 2 november al terecht opzich erg snel maar nu mijn vraag wat gaan ze dan doen? huisarts heeft opgeschreven chronische oor en keel onstekeing. Op dit moment dus weer en krijgt ze een kuurtje. Zul je zien als we dan kopen dat het over is hoe gaan ze dan handelen? patricia
oke ik heb er genoeg ervaring mee ze gaan dus in de oren kijken hoe dat er uitziet (kunnen ze iets beter dan bij een huisarts aan de hand daarvan zal je paar maand moeten wachten heeft ze dan nog bijna elke maand last gaan ze kijken wat de mogelijkheden zjin (hier was dat buisjes en neus amandel eruit maar ze doen het niet snel aangezien ze nog zo klein zijn julian was net 1 dag 18 maand voor de operatie alleen hier heeft het niet geholpen dan want hij moet morgen naar de kinderarts om te zien of zijn imuumsysteem wel goed is en heeft nu al voor 8 weken ab kuur gehad maaaaaaaaaar bijna altijd werken buisjes tegen oor ontstekingen dan kan alle troep na buiten maar wat de kno ook zeg ook ontsteking heeft meer gevolgen voor de oren dan ab kuur voor de lichaam succes
dan schiet je er dus niks mee op want het is bij haar wisselend. nu 8x antibiotica in 6 maanden ga niet steeds naar de huisarts als ik denk dat ze weer ooronsteking heeft waarom kunnen ze niet op oordeel van huisarts af gaan want het is ook triest voor de kleine
Hier had Thirza geen ooronsteking toen we bij de KNo kwamen en toch was goed zichtbaar dat er vocht zat en dat de neusamandel chronisch ontstoken was. Buisjes dus en neusamandel eruit en dat heeft hier een boel goeds gedaan! Thirza was trouwens 19 maanden toen ze de buisjes kreeg (en 17 toen we bij de KNO waren). Had minimaal elke maand een oorontsteking en daarvoor kwam ik zelf ook niet elke keer bij de HA hoor, op een gegeven moment weet je het wel en in principe moet het lichaam dat toch zelf oplossen: je krijgt niet voor elke oorontsteking zomaar AB mee (en terecht, het is bepaald geen hoestdrank).
wij krijgen bij elke oorontsteking ab mee puur omdat julians lichaam het niet aankan morgen word hij getest of zijn immuunsysteem wel goed is na mij weten bloedprikken we moeten daarom naar de kinderarts mijn huisarts ent julians verleden maar julian krijg dus elke keer ab van kno arts hij laat hem niet zonder gaan omdat hij elke maand doodziek is daardoor