Wie ervaring met wondfo digital?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Spannendhoor1, 23 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spannendhoor1

Spannendhoor1 Actief lid

18 jan 2016
    106
    26
    28
    NULL
    NULL
    Lieve dames,

Even een vraag.. kent iemand wondfo digital? En zo ja, wat is je ervaring

2. Nieuwsgierigbijtje

Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Ik ken de test niet. Maar geeft deze positief aan? Als je hebt getest tenminste

3. Spannendhoor1

Spannendhoor1 Actief lid

18 jan 2016
    106
    26
    28
    NULL
    NULL
    Ja hij geeft positief aan, maar omdat ik over 4/5 dagen pas mijn nod heb kan er nog van alles gebeuren. Plus ik voel me niet anders ofzo... en op internet kan ik er niet zoveel over vinden in het Nederlands...

Bijgevoegde bestanden:

4. momim

momim Niet meer actief

Zal vast wel kloppen denk ik zo, je kunt in ieder geval geen indrooglijntjes oid zien. Ken deze test niet overigens. Gefeliciteerd!!

5. Spannendhoor1

Spannendhoor1 Actief lid

18 jan 2016
    106
    26
    28
    NULL
    NULL
    @RoGiJuLi jij bent een verstandige en wijze vrouw lees ik in heel veel berichten. Kun je jouw mening geven misschien?

mxm vindt dit leuk.
  6. Spannendhoor1

Spannendhoor1 Actief lid

18 jan 2016
    106
    26
    28
    NULL
    NULL
    @momim dit was een klein uurtje geleden durf nog niet happy te zijn maar bedankt voor je reactie

7. Nieuwsgierigbijtje

Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Maar hier kan je toch niet om heen? Daar kan @RoGiJuLi alleen maar bevestigend op antwoorden. Kijk je bent vroeg dus kan van alles gebeuren en je voelt in het begin vaak ook niets.

Je hebt geen vage streepjes test met een wel nietus streepje want hier staat gewoon letterlijk "pregnant" dus zwanger

Rosa5 en Sado vinden dit leuk.
  8. K00

K00 Niet meer actief

Daar zijn de meningen over verdeeld :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao: #slechtgrapje.

Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd!

Beebylove, paula1984, Poolvos en 12 anderen vinden dit leuk.
  9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Ik ken deze test niet, maar ik ga er vanuit dat de uitalag het bij het juiste einde heeft :)

Anders even een ander merk pakken voor een dubbelcheck :)

10. Spannendhoor1

Spannendhoor1 Actief lid

18 jan 2016
    106
    26
    28
    NULL
    NULL
    Thnxx voor jullie reactie.. morgenochtend doe ik er nog 1tje van een ander merk en bedankt voor de felicitatie

11. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Lijkt mij gewoon positief, maar voor de zekerheid nog even een ander willekeurig testje doen :)

12. momim

momim Niet meer actief

Er kan nog vanalles gebeuren omdat je vroeg test, maar voorlopig zou ik er in ieder geval vanuit gaan dat je zwanger bent hor!!

13. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.047
    17.015
    113
    Sorry, breek even in omdat ik jouw banner hier toevallig zie: jaaaaa je bent zwanger, wat leuk! :D Gefeliciteerd!!!

Sorry, ts, je testje lijkt me duidelijk! Bij twijfel indd even een ander merk doen :)

Nicole33 vindt dit leuk.
  14. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Dankje @Sado !! Nog heel pril maar super blij :D

Sado vindt dit leuk.
  15. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Zo zie je maar weer.... zelfs met eentje die zo duidelijk is als deze twijfelen we nog... we willen streepjes zien!

Rosa5 en Citroentje93 vinden dit leuk.
  16. Citroentje93

Citroentje93 Fanatiek lid

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Gewoon zwanger...anders stond er Not pregnant. De test komt niet uit een fopwinkel neem ik aan dus snap niet dat er word gezegd dat je nog x moet testen voor dubbelcheck. Gefeliciteerd ! x

Dotjes, Krily en Raaf92 vinden dit leuk.
  17. Spannendhoor1

Spannendhoor1 Actief lid

18 jan 2016
    106
    26
    28
    NULL
    NULL
    @MamaZijnIsDeBom Klopt inderdaad.. vrij duidelijk, maar zelfs de tekst niet willen geloven. Misschien omdat ik al vaker teleurgesteld ben door lichte streepjes. Jarenlang geduld hebben gehad hoop ik dat we ons mogen zegenen.

@Citroentje93 De test is van zwanger en kids trouwens. Zal morgenochtend gewoon voor de zekerheid nog eens testen.. dan weten jullie ook weer of ze betrouwbaar zijn, of niet.

Citroentje93 vindt dit leuk.
  18. Rots

Rots Actief lid

30 mei 2016
    416
    238
    43
    Deze was bij mij positief toen de k2v5, de predictor en de clearblue ook allemaal positief waren (jaja, testverslaafd ;))

Rosa5 vindt dit leuk.
  19. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Wat wil je dat Rogijuli hier aan veranderd? Denk je dat zij wat anders leest dan dat wij lezen; Pregnant?:roflmao:

Het lijkt mij duidelijk dat je zwanger bent!

Dotjes, Krily, Sado en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Ik snap het hoor! Omdat je er geen controle over hebt. Het enige wat je ook maar een heel klein beetje het gevoel geeft dat je iets van controle hebt is een test. En dus pak je dat met beide handen aan. Maar net zo snel als je bevestigd wordt twijfel je alweer....

Ik ben benieuwd naar je volgende test!

Deel Deze Pagina