Stel nou dat ze bijvoorbeeld ochtendurine heeft gebruikt en de test daardoor nog net iets hoger uitkwam maar ze aan het einde van haar piek was en haar eitje snel daarna gesprongen is terwijl er al een leger soldaatjes klaar lagen.. Oké rare theorie maar zou het mogelijk zijn? Want dan zou ze iets verder kunnen zijn toch?
Dat zou kunnen... dan moet het ei wel heel snel zijn gesprongen en de innesteling moet op 4 dpo hebben plaatsgevonden. Maar ik zag al een ander topic van iemand met elke maand exact dezelfde streepjes, terwijl andere testen nega bleven. En de predictor test van ts was gisteren ook nog wit. Ik ben dus bang dat deze testen van ts ook vals zijn helaas Uiteraard hoop ik wat anders
@RoGiJuLi ja ik heb ze ook gezien en ook al eerder met deze testen maar zat toch dit scenario te bedenken. Thanks voor je reactie
Pfff, echt vrij triest dit. Met zo'n woordje denk je toch dat het echt is. Best wel een klap dan. Sterkte ts, hoop dat het beste scenario nog opgaat maar betwijfel idd ook of dat mogelijk is.
Bedankt voor alle lieve woorden dames. AUW komt heel hard aan. Heb nu bloedverlies dus denk dat de ongi eraan komt
Buikpijn en krampen alles erop en eraan. Helaas. Bedankt meiden! Topic mag gesloten worden @beheerder