Hoi, maandag moest ik ongesteld worden en tot op heden nog niet ongesteld. Gister avond heb ik een test gedaan en deze was negatief. Normaal is mijn cyclus 28 dagen en ik ben eigenlijk altijd netjes op tijd. Ik heb wel al anderhalve week pijnlijke borsten en nu 1 week krampen in mijn baarmoeder, dit heb je ook als je ongesteld moet worden. Iemand hier ervaring mee?
Je lichaam kan altijd een keer overslaan of een later ei en daarmee langere cyclus creeren. Zolang je niet zeker weet wanneer je ei is, kan je ook niet weten of je al overtijd bent. Hoe lang ben je al vd pil oid af zijn je cycli altijd stipt 28 dagen?
Ik heb altijd een cyclus van 28 dagen. Ik ben deze maand gestopt met de pil omdat ik overga op een andere pil. Ik heb op 13 augustus mijn eisprong gehad. Ik voel deze altijd duidelijk. Ik weet dus dat ik overtijd ben.
Ooooh je slikte dus gewoon de pil en dan is je lichaam nu aan het ontpillen. Met de pil heb je trouwens geen cyclus. Dat is allemaal kunstmatig dus kan je niet spreken van een cyclus Daarbij is het voelen van je eisprong niet altijd je eisprong, maar bijna altijd groeipijn en volgt je eisprong vaak dagen daarna pas. Kans is dus zeer aanwezig dat je nog helemaal niet overtijd bent Ik zou even 2 dagen wachten en dan weer testen. Hopelijk wordt je snel ongi en kan je beginnen met de nieuwe pil.
Ik heb ook al 3 kinderen en toen we bezig waren om zwanger te worden was mijn cyclus ook altijd 28 dagen. Vandaar dat ik het nu niet goed begrijp. Maargoed ik zal nog wat geduld moeten hebben dan.
Behaalde resultaten in het verleden, geven geen garantie op de toekomst . Het kan dus goed zijn dat je lichaam nu wel moet ontpillen Succes met wachten en hopelijk komt het snel.