ben ik zwanger?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by noenja24, Feb 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. noenja24

noenja24 Actief lid

Feb 23, 2012
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi,
    ik heb vanmorgen een kruidvat test gedaan en hij geeft nu echt een donkere streep aan en een echt hele lichte streep!!!
    wat moet ik nu doen is het dan toch echt zo?
    en ik heb nog een vraag vanaf mijn es heb ik een verhoogde temp. nu heb ik begrepen dat als je dat 18 dagen blijft houden je bm zich aan het klaar maken is voor je zwangerschap?? is dat ook zo? herkent iemand dat?

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

Jan 7, 2011
    11,704
    3,816
    113
    Female
  3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    foto?

Maar over het algemeen als er 2 strepen staan is het hoopvol

4. noenja24

noenja24 Actief lid

Feb 23, 2012
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    hij is te licht om op foto te zien.
    en hij was niet helemaal doorgelopen maar er staat echt een streepjee!!
    ben net bij de ha geweest en ze zeiden ook van nog een test doen en zorgen dat hij helemaal doorloopt en dan zie je het defenitief!!

5. MamsieM

MamsieM VIP lid

Nov 22, 2011
    5,967
    5
    38
    En? Alweer getest? 2 streepjes is over het algemeen hoopvol hoor! Ik had ook een hele lichte 2e streep.

6. noenja24

noenja24 Actief lid

Feb 23, 2012
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik ga morgen weer een test doen smorgens en ja ik hoor ook van anderen dat het gewoon ook zo is... Maar goed wil toch zeker zijn maar er is bijna geen twijfel meer!

7. noenja24

noenja24 Actief lid

Feb 23, 2012
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ja mensen het is gelukt... Ben dan toch zwanger!!!

8. SDenise

SDenise Fanatiek lid

Jan 27, 2012
    1,859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Als er weer een tweede streepje ontstond dan lijkt het mij van wel !
    Ik feliciteer je alvast voorzichtig!

9. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd, en hoge temp geeft over het algemeen aan dat je iid zwanger bent.....hormoon progesteron zorgt daarvoor en dat zorgt weer voor een lekker bedje voor de beeb.

10. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Meestal als je heel pril zwanger bent is het 2de streepje van de test moeilijk te zien.

Gefeliciteerd met je zwangerschap :D

11. noenja24

noenja24 Actief lid

Feb 23, 2012
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    het is me toch gelukt om een foto te krijgen...
    maar ik heb nu wel een vraag... ik heb nu momenteel licht bloedverlies komt dit vaker voor in het begin van een zwangerschap?
    ik heb wel gelezen dat het kan zijn doordat het nog zo vroeg is en er niet genoeg hcg herkent wordt waardoor je menst. niet gelijk stopt? weet iemand hier meer over?

12. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    Hoi meid, wat een rare foto. Maar ik zie er wel op dat er een 2e streepje staat. Wat betreft het bloedverlies, dat kan 2 kanten op gaan. Sommige vrouwen verliezen bloed en hebben wel een goede zwangerschap. Bij anderen betekent het bloedverlies helaas een vmk. Is even afwachten dus welke kant het op gaat. Succes, ik hoop dat het goed zit.

13. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    wat een vage foto zeg, ik zie wel een streepje.. is hij wel even breed als t andere streepje?
    bloedverlies hoeft niet altijd tot een miskraam te leiden en kan inderdaad ook voorkomen tijdens een zwangerschap. Bij mij was het helaas einde verhaal, maar dat hoeft voor jou natuurlijk niet zo te zijn...
    Ik zou nog eens testen, of koop een cb digitaal daar staat zwanger (bijv) 2-3 weken of niet zwanger op. Duidelijker kan niet, succes en hoop dat je zwanger bent en alles goed gaat:)...

14. noenja24

noenja24 Actief lid

Feb 23, 2012
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel hoor de reacties ik hoor echt heel veel dingen ook vanuit de apotheek die zei dat het soms en vooral in het begin zo kan zijn dat je menstruatie hormoon sterker kan zijn waardoor het door kan gaan wel zou dit lichter dan normaal moeten zijn! Ik heb morgen een afspraak bij verloskundige dus ben benieuwd wat die te melden heeft... We denken zelf dat het helemaal goed zit want alles komt nog steeds overeen alleen vloei ik echt licht roze... Hou jullie op de hoogte..

15. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

dat is echt de vaagste foto die ik ooit gezien heb :p kun je geen betere foto maken?

16. noenja24

noenja24 Actief lid

Feb 23, 2012
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nope haha de foto is met scanner gedaan.. Anders zag je het niet...

17. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    succes morgen bij de VK

18. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Heb je de foto ook bewerkt? Donkerder gemaakt ofzo zodat het streepje beter zichtbaar is?

Hij lijkt wat scheef te lopen, maar kan ook aan de foto liggen.

Veel succes bij de VK! Hoop op goed nieuws.

Laat je ons nog weten hoe het gegaan is?

19. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

Aug 12, 2006
    3,199
    1
    38
    Maar de VK kan nu toch nog helemaal niks zinnigs zeggen?

20. noenja24

noenja24 Actief lid

Feb 23, 2012
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jawel bloedonderzoek enzo... Haha nee dat Casio wel aan de foto liggen... Ja ik heb hem donkerder gemaakt... Heb nog wel lichtere maar hier is hij het beste zichtbaar o... Tuurlijk laat ik weten hoe het is gegaan!!! Hadden jullie ook al zoveel kaats van hoofdpijn en duizeligheid??? Zit nu op 4.5 week.. En ben behoorlijk moe en opgezette buik....

Share This Page