Wie o wie Heb vnv de flessen thuis gekregen en n masker Ben erg benieuwd of t bij mij helpt De bezorger kende iig aardig wat succes verhalen Ben benieuwd naar jullie ervaring?
Ik heb hier ook 4 flessen staan! Masker goed tegen je gezicht houden en heel diep inademen door je neus en uit door je mond. En max een kwartier. Ongeveer op 12-15 zetten. Kijken wat voor jou t beste werkt. Helaas doet t bij mij weinig. Ik heb meer baad bij de sumatriptan injecties. Al heb ik best last vd bijwerkingen. Sterkte!!!
Bedankt allebei Hier wel heel veel baat bij de injecties maar door m'n zwangerschap beperkt in t gebruik Mag er maar twee pw en daar zit ik al paar weken overheen Ging zo goed tot bijna 14 wk geen aanval niks Daarvoor al vanaf m'n 18e vnml migraine patiënt, cluster hoofdpijn heb ik minder vaak maar nu laatste weken zeer regelmatig afgewisseld met migraine Ik ga zo j pb lezen, dankjewel
Mijn zusje heeft ook van die zuurstoflessen, maar bij een echte aanval helpen alleen de injecties die ze van de neuroloog gekregen heeft. Ik hoop dat het bij jou wel helpt.