Had dit even getypt bij alie express (weet niet of jullie hier bekend mee zijn) maar ik dacht gekke bui even proberen en ziehier hahahahaah Zouden ze ok zijn??
Als ze hetzelfde zijn als die van zwanger en kids dan ben ik zeer te spreken over die testen. Nooit indroog en zeker gevoelig. Wel wat lastig af te lezen maar voor de betrouwbaarheid zeker een dikke 10
Ik heb geen idee of die goed zijn, maar ik kocht altijd ovulatietesten op eBay. 100 stuks voor €10 ofzo, werkte prima!
Ali heeft echt ALLES Ik ken ze niet dus geen idee of ze betrouwbaar zijn. Je kan het altijd eens uitproberen natuurlijk. Maar kan je zolang wachten? Ik bedacht me elke cyclus weer ik wacht netjes tot m'n nod. Ik haal geen testen in huis voor zelfbescherming (belachelijk eigenlijk ) en elke keer weer was ik rond 8dpo en dacht ik fuck it, ik wil testen! Bestelde ik er een stuk of wat en die waren de volgende dag dan binnen.
Je titel komt echt vet dramatisch over, lol. Had je geen andere titel kunnen kiezen. 'AliExpress zwtesten' bijvoorbeeld.
Ik bestelde ze via mama, is van wish geloof ik. Ook ovu testen. 50 stuks voor €8 incl verzenden. Heel tevreden over twee keer zwanger mee geraakt succes!
Ik heb ze ooit eens gebruikt en ze werken wel, wil ze nu eigenlijk wel weer bestellen maar ook weer niet, is niet goed voor mijn testdrang tegen die tijd dat ze binnen zijn. Oke eigenlijk heb je hier helemaal niks aan