Hoi hoi Kan iemand mij helpen? Ik zou de vorige donderdag mijn menstruatie moeten gekregen hebben en dat was niet. Ik heb een zeer regelmatige cyclus. Ik ben dus 3 dagen over tijd. Ik heb vrijdag een zwangerschapstest uitgevoerd overdag en gistere en vandaag smorgens eentje. Telkens krijg ik een zeer licht streepje, waar je goed voor moet kijken. Vandaag een andere test gedaan en nu ook weer een zeer licht streepje dat een kruis moest vormen. Mag ik aannemen dat het positief is? I hope sooo! Ik zou het vandaag graag tegen mijn vriend vertellen
3 dagen hetzelfde lichte streepje zou niet best zijn. Maar er zijn enorm veel dingen belangrijk om dat te kunnen beoordelen. Wanneer was je eisprong? Dit kun je enkel (bijna) zeker weten door temperaturen of ovulatietesten. Test je de zwangerschap met hetzelfde merk test op dezelfde tijd van de dag?
Neen ik heb verschillende tests gebruikt, Ik heb nooit gemeten wanneer mijn eisprong was. Nu al 2 keer getest met mijn ochtendurine. Normaal is mijn menstruatie heel regelmatig en nooit een dag te laat. Vorige maand was ik er van overtuigd dat ik zwanger was, door lichamelijke signalen en toen kreeg ik toch mijn regels op het normale tijdstip, nu had ik het idee niet en blijven ze al 3 dagen uit... .
Je moet dezelfde testen gebruiken en dan met een dag ertussen testen. Als er oploop in zit is het goed. Als ze heel vaag blijven is het helaas vaak niet goed..
Aangezien je niet precies weet wanneer je eisprong is geweest omdat je niet daarop getest hebt en je test wel positief is zo te zien Zou ik over 2 dagen of morgen toch even nog een testje doen of CB met indicatie misschien toch later eisprong gehad en / of maak je wat langzamer hcg aan Hoop voor je dat je snel een knal test mag hebben
Ik zou het zo graag NU weten, omdat vandaag (straks) het ideale moment is om mijn vriend te verrassen. Als ik nu test met de clearblue, zou dat duidelijker zijn? Die is digitaal dacht ik. En die kan ik nu nog halen in de winkel.
Nee ik bedoelde of je precies weet wanneer die was. Dan kan je wat meer zeggen over de test. Als t 17 dagen terug was dan is deze wel heel licht. Dus dan is je eitje later gesprongen denk ik Was deze wel binnen de afleestijd?
Ja deze was tussen de 2 en 10 minuten zoals in de bijsluiter staat. Ik heb een cyclus van 28 dagen. Ik had gelezen dat je eisprong ongeveer 14 dagen voor het einde van je cyclus is. Dus dat zou op 7 febr geweest moeten zijn. Op alle testen was er maar een licht streepje te zien, maar er was er telkens eentje. En ik heb nog nooit meer dan 1 dag te laat mijn menstruatie gekregen. Ik ben naar de winkel gereden voor een clearblue maar hier hebben ze geen digitale
Haal dan wel de dogitale met indicator. Die is gevoeliger namelijk. Maar er is natuurlijk een jans dat hij niet zwangeelr gaat zeggen omdat je met middagurine test Succes.
Ze hadden geen digitale Dus de gewone toch maar een keer meegenomen. Met mijn middaguren geeft het opnieuw een heel licht streepje. Mag ik er vanuit gaan dat het positief is omdat het bij elke test zo is? En ik op internet en in de bijsluiter lees dat vanaf het een lichte streep staat er zwangerschapshormoon in je urine zit?
Deze is idd positief, maar of je eisprong was later en je zit nu op ong 11-12 dpo, of de innesteling is niet helemaal goed gegaan. De test is nog wel enorm licht namelijk. Ik zou nu met 1 merk doortesten om te kijken of hij wel duidelijker wordt.