Hej dames, Ik geloof er niet in hoor, maar hoop dat het een beetje klopt Volgens de maankalender is het komende dinsdag 9 september volle maan. Er schijnen rond die dag meer babys geboren te worden. (een dag voor -en een dag na volle maan ook nog). Nu is het zo dat toen we zwanger wilden worden, dat ik heb genoteerd wanneer we gesext hadden. Dat was 18 december. Is een dag na volle maan. Ze zeggen dat je 9 volle manen verder moet rekenen. Dus dat komt bij mij dus rond 9 september uit Hoe denken jullie erover? Er zal wel niks van kloppen, maar ik hoop er zo op!! Ik ben er echt klaar mee hahaha. Zoveel last van mn bekken. (ik weet het het is bewezen dat het niet waar is, maar toch ben ik benieuwd naar jullie eigen ervaringen. En hoeveel weken zwanger waren jullie)
Bij de eerste niet, maar ik hoop van harte dat uk nr 2 dan of ervoor zich toch wel een keer aandient ... Ik wil nu graag bevallen en mijn kindje leren kennen!!!
Ik zie dat jij al over je 40 weken heen zit. Ja dan ben je het helemaal beu! Ik hoop het ook voor je. Ben benieuwd!
Mijn kinderen en ik hebben waarschijnlijk meer met eerste kwartieren Bij de eerste 2 dagen voor het eerste kwartier Bij de tweede 1 dag voor het eerste kwartier Bij de derde 1 dag na het eerste kwartier (ok een paar uur).
Ik denk dat ik vanmorgen om 05.15 druppelsgewijs wat vruchtwater ben verloren. Ik ga zo even douchen en dan bel ik de verloskundige. Spannend!!!
Jaaa ik hoop daar (tegen beter weten in) ook op! Ik ben er klaar voor en bij vlagen ook klaar mee! Mijn kindje is al groot genoeg: dus ik zou zeggen kom maar op!! @ange succes!!! Hopelijk gaat er vandaag wat gebeuren! Hoe voelde/zag je dat het vruchtwater was dan?
Ik ging plassen en toen ik dacht klaar te zijn, kwam er nog druppelsgewijs een straaltje uit (volgens mij niet uit mn plasbuis). Dus toen heb ik een bakje gepakt, die ik al een tijdje terug klaar had gezet bij de wc, en toen heb ik mijn plasbuis met wc-papier afgedekt en ben toen boven het potje nog gaan persen. Toen kwamen er wat druppels uit. Dus kan niet uit mn plasbuis zijn gekomen. Het zag er ook niet uit als urine. En het had geen geur. Ik heb net gebeld naar de verloskundige en die zegt dat ik de rest van de ochtend even aan moet kijken en een inlegkruisje/maandverbandje in moet doen. Dus ik ben benieuwd!
Mocht deze theorie kloppen, wat ik wel hoop, dan ben ik morgen ook aan de beurt. Aangezien ik gelijk met jou ben uitgerekend Haha ik hoop het.... Spannend van je vruchtwater, laat even weten wat de vk zei!
Ja he Echt spannend!! Alleen jammer dat de verloskundige al niet even is komen kijken of het echt vruchtwater is. Nu zit ik nog in twijfel De vorige keer toen ik zwanger was, verloor ik ook druppelsgewijs vruchtwater, maar mijn zoontje was toen niet helemaal ingedaald. Dus heb ik 3 dagen in het ziekenhuis gelegen. En ben ik uiteindelijk ingeleid met 39,6 weken zwangerschap. Nu bij deze zwangerschap is ons meisje wel volledig ingedaald, dus kan ik gewoon rond blijven lopen. Ik hoop dat de weeën wel volgen, want wil absoluut niet ingeleid worden! Al heb ik er weinig over te zeggen. Ben nu wel vroeger dan toen met mn zoontje. Ben nu 38,4 weken zwanger.
Oh leuk! Even ver zwanger Ik had al gebeld. En ze zei dat ik de rest van de ochtend even aan moet kijken en een inlegkruisje/maandverbandje in moet doen. Dus ik ben benieuwd!