hoi dames, had gister al een topic geopend bij zwanger worden dat gister mijn nod was (10dpo) vandaag dus 11dpo en 1 dag overtijd. Ik heb vanochtend een test gedaan, dacht heel vaag iets te zien.. ik heb hem laten opdrogen en toen dacht ik een streepje te zien, kon het goed zien met het blote oog onder scherp licht (wel ruim buiten de tijd). Nu is hij heel vaag opgedroogd, het streepje is naar rechts opgedroogd en is nu een pennenstreepje geworden Als ik niet zwanger ben is deze test bij mij altijd omo-wit. 1x heb ik een positieve test in handen gehad (helaas mk) en dat was op 16dpo licht positief (had toen wel een lf van 14). iemand hier ervaring mee?
Ik zou bij 14 DPO testen ongeacht hoe lang je LF normaal gesproken is. Het zegt namelijk niks over hoe snel de innesteling is gegaan. Stel je hebt twee zwangere vrouwen, allebei ei op 25 februari, de een heeft een LF van 10 de ander van 14; dat zou betekenen dat vrouw 1 eerder positief moet testen dan vrouw 2 terwijl ze even ver zwanger zijn. Ik zie trouwens helaas niets op je test..
Ik weet dat je dan alsnog niet eerder kunt testen, dat ligt inderdaad geheel aan de innesteling. Jammer, ik zie ook niet veel op de test maar toch iets vaags Ik vind het indroog streepje gewoon zo raar, ik zie hem met het blote oog zonder vel licht en hij is volgens mij gewoon roze. Mijn temperatuur was vanochtend 36,9 en zit normaal rond de 36,4/3 geloof ik. Ik ben ook nu weer misselijk.. moeilijk dat afwachten. Ik ga maar eens schoonmaken, dan denk ik er niet aan
Ik kan het niet zo heel goed zien op je test.. Toen ik de test van kruidvat deed was er ook bijna niks te zien (moest echt turen), dus toen nog een gedaan van (de 2e van de k2v5) met hetzelfde resultaat. Toen maar zo'n digitale van cb en die gaf aan: Zwangerrrr. Dus het zou kunnen..
Ik zie wel heeeeeeel licht een streepje! Het is helemaal geen pennestreepje, de streep is net zo breed als de controlestreep. Ik zou als ik jou was over 2 dagen nog eens testen.
thanks voor de reacties lady's! ik ga morgen ochtend, als mijn tempperatuur nog steeds hoger is nog een keer testen...
Dpo = Days past ovulation (dagen na je ovulatie) kv 2v5 = Kruidvattest 2 voor 5 euro Ik zie niks op je test..
Be Happy, ik kan hem wel plaatsen maar daar ga je echt niets op zien... Tamara61, haha klopt.. maar ik twijfel zo erg omdat het streepje er niet direct zo duidelijk was. ik heb de test nog en net aan mijn vriend laten zien en hij ziet ook n licht streepje. ik vind het zelf wat dun, maar in het negatief is hij weer even dik als het controle streepje, beetje raar...
Ja maar een streep is een streep ik heb ze allebei op dag gebruik een positief zo licht ander omowit kijk mij test maar in negatief zie je em ook vaag maar ze zggen ook als je erna negatief test een negatieve test is niet altijd negatief
En dit is mijn negatief net als jouwe ong en erna weer negatief ben inmiddels 6 dagen over tijd blijkb is er hcg wel gevonden maar heel erg licht aangezien het ernstig schommeld in het begin bevat ene urine hcg ander weer niet
dus de positieve heb je eerder gedaan en de negatieve daarna? dan kan t idd zijn dat je urine niet geconcentreerd genoeg was de tweede keer! spannend zeg, ik zie hem best wel goed op de negatieve foto! ik wil je al bijna feliciteren haha mijn duimen draaien...
Hahaha ja maar het is een heel geschommel huisarts test was negatief een dag overtijd .. De bloedtest had ik op 16feb die was negatief dokter zei wel kon te vroeg worden getest .. Mijn sensitest midstream mag 4 dage voor ong ik deed em 16feb bleek lichtpositief na de bloedtest .. Erna predictor ma was te verwachte mocht ni teste pas 21st albei negatief heb erna kruidvat gedaan ook voor nod met kruisje negatief na afleestijd wel kruis ma goed nu ben ik 6 dage over tijd eerst postief erna negatief dus overmorgen krijg dipstick van sensitest eff die uit probere
Je maakt het wel spannend zeg! Haha Waarom probeer je de kruidvat testen 2 voor 5 euro niet? Spannend hoor ben benieuwd! Hier n testje gedaan vanochtend en weer nauwelijks iets op te zien! pfff word er gek van...
Die had ik dus hahaha eerste om 2 uur was positief dat was die op de foto dat was wel met lichtere urine en had niet veel dus meer dan 4 druppels gedaan was aan zonnebanke wahahaha kon eff ni meer wachte overtijd word er gek van en rond 4 weer gedaann negatief .. Pfff Maar was donkerder urine :s heb geen enkele bloeding of spotting gehad helemaal niks ... Morgen vroeg test wel weer ... Oee spannend meid hihihi hopen je zwanger bent xxx duim voor je
Dat houd de spanning er wel in zo he, haha ik hoop dat je morgen een mooi streepje hebt. Ik test morgen ochtend ook weer, ik kan gewoon niet geloven dat ik niet zwanger ben.. waarschijnlijk maak ik wat langzamer hcg aan, aangezien ik de vorige keer pas 16dpo een licht streepje had... ik duim/bid/hoop voor ons dat we morgen positief testen...