Ik heb negatief getest zo vreemd dag 7 en ook niet ongesteld heb dit nog nooit meegemaakt omdat ik waar het dus op leek wel innestelings slijm had week voor mijn ongi dag .. Als ik woens nog niet ong ben moest ik terug komen .. Vreemd allemaal ik neem aan dat ik niet zwanger ben hoop voor jou dat het raak is hihi kusjes
Jammer meid.. Maar geef de moed nog niet op!! Wie weet maak je wat langzamer hcg aan. ik heb dat volgens mij ook.. ik test vrijdag pas weer op 15 dpo...
Ja ik snap er ook niks van test wat ik je liet zien was licht positief erna negatief ochtend urine vanmorge negatief heb wel steeds krampen alsof ong moet worden veel licht in me hoofd opgeblaze ben ik ook .. En me eisprong ook netjes gehad met doorzichtig slijm en al was rond 5 feb 13 feb had ik ook rozig slijm errst beetje erna beetje rozig oranje week voor me ong dus heel vreemd almaal netjes 21 altijd ong ik kan almaal nie meer herrinnere bij me zoontje was k er pas met 8 week achter dus dit is nieuw voor mij ..
Heb je nog getest? ik ben benieuwd hoe t met je is... Hier baal ik echt ontzettend... Gister al minder kwaaltjes zoals dat de misselijk zo goed als weg was (heel af en toe eventjes), droge mond/keel had ik niet meer. Wel af en toe lichte ongi krampjes en af en toe een steekje in de lies (deze 2 dingen had ik niet eerder gehad). Gister avond ineens roze slijm nu nog steeds... baal echt ontzettend. Zo begon het ook bij mijn mk toen.. Ik durf mijn hand er voor in het vuur te steken dat ik zwanger was. Mijn eetlust is minder.. 2 dagen terug in 2.5 uur tijd dit gegeten: friet speciaal met frikandel speciaal (had ik ZO'N zin in) toen een grote appel en daarna een kiwi. Bij thuiskomst kon ik niet slapen omdat ik misselijk was EN honger had.. dus nog maar 2 crackers gegeten. Temperatuur was nog steeds hoog (36.9) vandaag gezakt naar 36.7 Net weer lichtjes misselijk? maar roze verlies blijft! pff en nu weer lichtjes ongi krampen Ik kan wel janken, vind het zo on eerlijk... Dacht ik samen zwanger te zijn met mijn zus, maar helaas t heeft weer niet zo mogen zijn. Ze heeft me net 3 x geprobeerd te bellen maar ik heb echt geen zin om nu met haar te praten moest even van me af schrijven!!!
Hey schat sorry ik zo laat reageer kom op meiss het is idd oneerlijk maar ... Meschien heb je wel het zelfde als mij dat je mess geen hcg ofzo aanmaakt ik heb vandaag de donter gebeld met 8 dagen ovrtijd ik zei ik netjes om 31 ong ben en nu wel bang ben omdat ik dus niet ong word als ik niet zwanger ben wat zou het anders zijn ... Ik weet hoe een miskraam is zeer pijnlijk en kwa mentaal sloopt het je ik had in 2008 een gemiste miskraam was acht weken werd als dunner ect leek wel vergiftig omdat dus beetje hard gezeg lag te rotten ... En ben zo ziek van geworden dat gecurreteerd moest in het ziekenhuis ... Dus snap je heel goed en mes moet je niet zo hard proberen het gewoon op je af laten komen niet veel aan zwanger denken doe gewoon lkkr je ding ... En rest komt vanzelf ... Bij mij is het ook raar hoor want ja ff vies gezeg zit veel op wc soms diarreee maar veel ontlasting had bij andrr 2 ook veel plassen twijl me urine schoonwas .. Als ik opsta ofzo word heelmaal licht in me hoofd me eetlust heb ik niet echt meer ... Heb wel veel zin in snoep .. Maar testen blijven negatief ga me ook ni veel mee bezig houden dinds als nie ong ben dan moet terug na de dokter .. En ja stress heb al acht jaar van mooie vriend van me ddus zit me veel tegen meneer ze telefoon maar nagecheckt omdat hij in verleden vreemdging wone niet same niks .. Hij had relatie in een x verbroken blijkt ook wel weer waarom omda die achter een vriendin van muh aanzat en hij moet 33 voorstellen denk pak voor het eerst de tel vond ik van alles in dat was wel eff doorbraak en dan horen hoe hij me zwartmaakte mes moet je zo iemand wel geen kind schenken ik sta 8 j achter hem en ze twee zake goede huisvrouw met begrip en al en krijg dit erbij .. Mja dat niet oorzaak dat me ong wegblijft dat baart me ook zorgen want als het eitje ni af is gebroken twijl ik netjes eispro g had waar gaat het viezigheid heen dan hoe is het nu met je ??????? Xxxxxxxx
Maar roze verlies is trouwens niet erg toch dat heb ik altijd als innesteling ... Dat had ik bij alle 3 keren waarvan 2 miskraam daarom vind ik het zo raar .. Verder heb ik geen bloedverlies ... Meschien was je baby nog niet ingenessteld ect je bent pas echt ni zwanger aks je ong bent meis !! Die kramp heb ik ook in vlagen het komt en gaat en schrijf lkkr van je af .. Doe ik ook ipv bellen ect.
Thanks meid Hoe is t nu bij jou? Jij al meer duidelijkheid? ik ga morgen ochtend testen als mijn temp nog hoog is...
Geen streepje op de test, en ik heb buikpijn pff baal ontzettend, helemaal nu ik weet dat mijn zus het van haar zwangerschap t weekend aan iedereen gaat vertellen en ik hartstikke blij moet doen.....
Sorry zie dit verhaaltje ook nu pas. Wat naar van je vriend, wil je wel bij zo iemand blijven? Hoe is t nu met je? Je verhaal is inderdaad een beetje lastig te ontcijferen...
Haha sorry dames ik kom niet uit het westen bij ons is dit normaal ... Ik heb donderdag getest was negatieg vreemd he :s zit op dag 10 overtijd heb soms krampjes maar trekken ook weer weg ... Dinsdag moet ik terug komen bij de dokter ... Ik heb geen idee wat er aan de hand is .. Onsteking lijkt me ook niet heb nergens last van .. Me afscheiding is nu wel beetje waterig en ja elk keer denk nu ben ik ongesteld haha maar is het gewoon afscheiding ! Heb geen enig idee wat het kan zijn :s wat me vriend betreft eigenlijk niet meer .. Om zolang achter iemand te staan en die je zo kan bedriegen .. Pff maar met me zoontje was ik 3 maanden zwanger en alleen tot hij 1 werd dus ja heb geen man nodig lastpotten haha !! Wat jou betreft aaaah maar jij bent toch nog niet ongi geworden dus mes is er hoop je weet maar nooit soms moet je rekenen op een wonder
Nou ben ik benieuwd waar je vandaan komt Maar die opmerking eerder over een miskraam en dat het aan het rotten was... heeft een gyn je dat zo verteld?
Ja kwam op die manier neer dat was ook zo ik had een gemiste miskraam .. 2 maanden lang ben er doodziek vsn geweest ... Zag er grauw uit .. Ik at niet ... Werd dunner hele dag als een lijk rondlopen ... En bleek dus vruchtje al vanaf innesteling was afgestorven mislukt dus ... En doordat mijn lichaam het niet afstootte ook niet van plan was ... Was het een beetje rot aan het gaan worde en moest zo snel mogelijk gecurreteerd worden een word niet ziek de ander wel ik heb zowizo aparte zwangerschappen want mijn zoon heb ik op de wereld gezet met 5,5 kg en een hoofdomtrek van 37,5 ... Woog 54 kg op het einde 75kg ze wisten met 37 weken al dat hij over de 7 pond was alsnog wouden ze me gewoon laten bevallen geb 12,5 uur op 4 cm ontsluiting blijven hangen tot ze eindelijk kwame vertellen het niet paste ) rot ziekenhuizen hier dusja ik kom uit het oosten