Wat betekent dit allemaal

Discussion in 'Zwanger worden' started by proudmommy2013, Nov 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Ik heb of woe 29/10 of vrijdag 31/10 mijn ei gehad.
    Zondag 2/11 hebben we gemeenschap gehad,maar mijn partner heeft zijn penis eruit getrokken net voordat ie kwam... Heel erg onromantisch, zo frustreren, zo anticlimax.

Nu voel ik soms wat rare steken linksonderin, heb witte dikke afscheiding, zelfs in mijn slipje, soms zelfs zo dik als een smartie.

Wat betekent dit?

2. Jolina

Jolina Niet meer actief

Gewoon dat je afscheiding hebt?

Heb je ovu testen gebruikt?

3. proudmommy2013

Nee, ik voel me ovu normaal altijd, alleen deze keer 2x lijkt wel.
    Maar nooit die afscheiding zo dik en wit gezien en dan die steken...

4. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Als partner hem eruit trekt, dan is het neem ik aan niet de bedoeling dat je zwanger wordt? Want anders snap ik dat namelijk niet. En misschien is het dan een idee om een wat .. ehm .. volwassener vorm van anticonceptie te gaan gebruiken ;)

5. proudmommy2013

hoe of wat lang verhaal, maar daarvoor stel ik de vraag niet.

6. Vlinder1993

Vlinder1993 Actief lid

May 2, 2014
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je hebt grote kans dat je veel te laat gemeenschap hebt gehad, een ei leeft maar 12-24 uur.

7. MamaIII

MamaIII Bekend lid

Sep 29, 2014
    700
    0
    16
    Female
    Dat dus.

8. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Tsja, jij vertelt het erbij, met kritiek van jezelf ("Heel erg onromantisch, zo frustreren, zo anticlimax"). Dus dan moet je niet gek staan te kijken dat ik me vervolgens afvraag of het dus inderdaad niet de bedoeling is om zwanger te worden. Dit is tenslotte een zwangerschapsforum ;)

9. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    Haar vraag staat onder het kopje 'zwanger worden' Hilly, dus ik denk dat dat duidelijk genoeg is.

10. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    Proudmommy, ik denk niet dat t veel betekend. Ik denk ook dat je te laat bent geweest, tenminste.... Als je zeker weet dat toen je ei is geweest. Heb je misschien je ei nu pas?

11. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Dan is de vraag toch des te relevanter?! Want blijkbaar wil haar vriend geen zwangerschap... Of ken jij een vruchtbaarheidsstrategie waarbij het op het laatste moment terugtrekken geadviseerd wordt?
    Het spijt me, maar ik vind dat een kindje gewenst moet zijn door beide ouders.

12. Drieka

Drieka Niet meer actief

+1 maar als de vriend echt geen kindje wil dan kan hij ook een condoom gebruiken ;), is een stuk veiliger :D

13. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik denk dat de kans zeer zeer klein is dat je zwanger bent TS, mocht je hierop hopen.
    Datgene wat jij hebt kan gewone afscheiding zijn, maar ook goed een schimmelinfectie.

14. Jolina

Jolina Niet meer actief

Oké nou als jij niet zeker weet of je je ei hebt gehad kan het zomaar zijn dat je die nu hebt ;)

Van voorvocht kun je ook zwanger raken dus uitgesloten dat je zwanger bent is het niet.

Doe gewoon een testje als je, 14 dagen na die volgens jou eisprong zit ;)

En je hoeft je niet te verantwoorden hier he ;) gewoon negeren

15. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

Jul 19, 2012
    1,112
    0
    36
    gelderland
    sommige mannen vinden dat ook wel eens lekker... Er zijn mannen die wel een kind willen maar het moeilijk vinden de knoop door te hakken en de boel op zn beloop laten.

maar even op je vraag wanneer was je ongesteld en hoe lang duurt je cyclus? waarschijnlijk was het te laat, maar denk dat je volgend weekend pas echt weet wat het is.

Hier de 1ste waarschijnlijk ei, en ook niet in me. De dagen er voor en erna wel ( vriend weet niet wanneer mn vruchtbare dagen zijn werkt alleen maar averechts) en ook witte afscheiding. Wie weet allebei een mooie test straks :D:D ( ik ga er vanuit dat het de bedoeling is bij jullie)

16. proudmommy2013

Dank jullie dames,

Ik voel elke maand mijn ei wel. Maar na een week heftige medicatie gehad te hebben is het iets veranderd, waardoor ik nu dus ook twijfel welke dag het is geweest. Mijn cyclus is 27-30 dagen nu telkens...

Ik verwacht dus aanstaande woensdag of vrijdag mijn menstruatie.
    Ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben, maar wist gewoon ff niet wat dikke witte afscheiding en steken betekenen...

17. proudmommy2013

Precies de juiste uitleg! Thnx
    Kijk als het zo is, prima, we zijn nu niet bewust bezig met zwanger worden. Ik mss iets meer, maar ja ik voel wat ik voel etc en wil gewoon weten, op het moment dat we voor het "echie" gaan, hoe mijn ei is, etc.

Wie weet wat er gebeurd., toy toy toy

18. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

Nov 14, 2012
    1,149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Ik had toen ik zwanger was geworden last van heel veel afscheiding nu een miskraam gehad. en dit is de eerste maand weer. Nu ook weer allemaal sympthomen dus ook de witte afscheiding weer heel veel en steken in me liezen. ( Toen ik dat had toen ik zwanger was geworden was het dus omdat ik zwanger was ) misschien ben ik nu ook zwanger omdat ik weer die sympthomen heb. maar het kan ook zijn dat mijn lichaam even anders is geworden na die miskraam. Mischien dat je zwanger bent maar het kan ook zijn wat ik denk dat ook bij mij het geval is, dat je lichaam even van slag is ofzo? stress om zwanger te zijn misschien?

Ik had het toen ik niet zwanger wilde worden van mijn ex ook dat mijn ongesteldheid uit bleef door de stress zodra ik een zwangerschaps test deed en zag dat hij negatief was werd ik de zelfde avond of volgende ochtend gelijk weer ongesteld.

Share This Page