ik zie op beide testen een vaag lijntje. ik zou morgen nog eens testen. Hcg verdubbelt zich iedere 48/72 uur. Welke cd zit je nu?
Ik heb ze voor je onder elkaar gezet. De bovenste is van vrijdag. Ik heb eerlijk gezegd het idee dat die van vrijdag duidelijker is dan die van vandaag. Sorry
Geeft niet dankjewel voor de moeite lief van je ! ja ik dacht het ook wel ik wacht het nu rustig af ik weet ook niet hoeveel dpo ik precies zit ik denk wel de 10 voorbij nu...denk toch maar weer ovulatie testen gebruiken volgende maand
Ik hoop het beste voor je, maar ik denk het helaas niet aangezien die van vrijdag wel duidelijker lijkt en volgens mij ook is dan vandaag. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus ik zou het voor je eigen gemoedsrust even met rust laten en dan woensdag weer eens kijken.
Dit heb ik vorige maand ook gehad. Kreeg de zelfde lijntjes als die jij nu hebt / had. Andere testen waren wel continu negatief. In t verleden vaak getest met kruidvat 2 v 5 en nooit zulke rare strepen. Had de zelfde onzekerheid als jij hebt gehad.