al een poos geen ontlasting

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door pampers, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pampers

pampers Niet meer actief

meestal poept emma elke dag of om de dag. Nu is het al drie dagen geleden. Ze lijkt nergens last van te hebben, maar ik begin me nu toch af te vragen of dat er niet eens uit moet:)
    heeft er iemand ervaring mee?

groetjes Pampers

2. wietskuh

wietskuh Lid

16 mrt 2009
    30
    0
    0
    krijgt ze borstvoeding?

3. wietskuh

wietskuh Lid

16 mrt 2009
    30
    0
    0
    Ik heb hier geen ervaringen mee maar ik heb wel gehoord dat babies die borstvoeding krijgen zomaar een week niet hoeven te poepen... (dit werd verteld door de kraamzorg)

4. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Als je borstvoeding geeft kan het idd zo een week wegblijven.
    3 weken geleden was het bij mijn zoontje ook al een week weggebleven, dus ben naar de HA gegaan en die heeft mij lactulose voor geschreven.
    Een paar dagen erna had hij een volle luier.
    Nu poept hij 1 keer in de zes dagen ook ongeveer op dezelfde tijd haha.
    Na de voeding van ongeveer 6 uur 's ochtends leg ik hem weer in bed en als hij dan ongeveer 2 uur later wakker wordt heeft hij zijn broek vol.
    Ik combineer kunst en borstvoeding, dus misschien dat het daar ook mee te maken heeft.
    Hij laat wel erge stink scheetjes de dagen ervoor, maar verder heeft hij er geen last van.
    Als het te lang duurt en ze krijgt er last van gewoon naar de HA gaan.

5. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ik zie zo snel niet hoe oud je kindje is en of ze bv krijgt inderdaad.

Ons meiske heeft wel eens 10 dagen niet gepoept zonder ergens last van te hebben. Kwam vanzelf weer. Ze was toen 4,5 maanden en kreeg nog volledige bv.

Goed opletten of ze wel goed plast, of ze geen harde buik heeft of last lijkt te hebben. Dan hoef je je geen zorgen te maken als ze een paar dagen niet poept.

Deel Deze Pagina