he, Nou de titel zegt het al...wannneer sliep jullie baby door? Onze dochter is a.s maandag 6 weken,....maar komt nog steeds snachts rond 2 a 3 uur en dan weer rond 7.. schema 7 uur 10 uur 13 uur 16 uur 19 uur 20 uur bad, 20:30 uur naar bed 23:00uur wakker maken...en dan snachts komt ze altijd! xe heeft nutrilon standaard 120+4scheppen (zeg maar 140 cc) VERWACHT IK TEVEEL VAN MIJN KLEINE MEID, als ik zeg dat ik graag zou willen dat ze doorsliep snachts?... hoor graag reacties van mede moeders.. owja en toen jouw kindje doorging slapen was dat gewoon van de een op andere nacht of kwam ze gewoon steeds wat later? x
Na ruim 2 maanden sliep mijn zoon door. Het werd wel steeds langer tussen de flessen totdat hij helemaal doorsliep na ruim 2 maanden.
JA je verwacht teveel als je van je kind verwacht dat ze nu al gaat doorslapen!!!!! Lees onderstaande topics maar eens door. http://www.zwangerschapspagina.nl/flesvoeding/165580-wanneer-sliep-jou-baby-door.html http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/161834-wanneer-sliep-jullie-kindje-door.html http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/107478-vanaf-wanneer-sliep-jullie-kleine-door.html
Heel normaal hoor dat je meid van 6 weken nog voor nacht voeding komt. Het verschilt gewoon per kindje. Ons zoontje sliep door vanaf een week of 8. Van 22.00 uur tot 6 uur. Dat werd steeds later. Nu slaapt hij van 20.00 uur tot 7.00/7.30
Hier nog steeds niet... Dat ze met 6 weken doorslapen, dat zijn echt de uitzonderingen. Voor je eigen gemoedsrust dus misschien handig dat je er rekening mee houdt dat het voorlopig nog even niet gaat gebeuren?
Hier ook een uitzondering. Ze sliep door met 4 weken, en daarvoor eigenlijk ook al, toen sliep ze aan een stuk van 00.00 t/m 5.30. Dus onze meid is altijd een doorslaper geweest, maar idd wat rozemarijke zei: doorslapen onder de 6 weken zijn uitzonderingen. Je verwacht teveel, de tijd komt wel dat jou kindje door gaat slapen. Mij is vertelt dan de meeste kinderen onder de 6 maanden nog niet doorslapen.
Iris sliep heeeel snel door; met 4 weken. Maar dat is vrij uitzonderlijk vlgs mij. Je verwacht idd teveel met 6 weken....je mag t wel hopen natuurlijk
met 6 weken..... Maar dat is eerder uitzondering dan regel hoor. Verwacht dus inderdaad niet te veel van je kindje.......
Mijn meissie sliep door (van 23.00 tot 7.00) toen ze 2 weken was. Toen ze 3,5 maand was sliep ze van 20.00 tot 7.00, maar bedenk wel dat dit maar weinig voorkomt! Mijn meissie was gewoon heel tevreden (en nog steeds hihi). Maar het is heel normaal hoor dat ze met 6 weken nog komt voor een nachtvoeding! Er zijn zelfs kindjes die nog meerdere malen per nacht komen rond die leeftijd! Dus t gaat volgens mij best goedkomen . Sterkte ermee! T lijkt me erg zwaar om steeds in de nachtrust gestoord te worden.
Met 4 weken. Werd steeds wat later. Nu slaapt hij van 19.30-08.00. Alleen afgelopen week soms 8 keer wakker per nacht:x! Wij hebben gewoon heel veel mazzel met doorslapen. Ik begrijp wel dat je het graag zpou willen, maar je kindje geeft het zelf aan!
Dit verschilt per kindje wanneer het gaat doorslapen. Onze meid sliep een tijdje door met 8 weken maar heeft ook nog een periode gehad dat ze in de nacht wakker werd.
Sporadisch doorslapen (late avondvoeding - ochtend) vanaf zeg 8/9 maanden ... en met sporadisch bedoel ik dus zelden Echt doorslapen (19-7) met 14 maanden. Eigenlijk van ene op andere dag en vanaf dat moment vrijwel nooit meer snachts wakker geworden. Met 6 weken doorslapen is dikke vette mazzel. Echt doorslapen is vaak pas na het eerste jaar normaal te noemen. Vaak zie je dat zelfs de echte doorslapers 'van het eerste uur' tussen 8-12 maanden op eens enorm gaan spoken ... (niets zo veranderlijk als een baby/kind)