Ik kan niet meer uitslapen!

Discussie in 'De lounge' gestart door Marleen31, 7 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    G'morgen ladies,

Daar lig ik dan, in bed met mobiel in m'n handen.
    Mijn man is vandaag vrij en ik mocht uitslapen, het lukt alleen niet meer!
    Normaal gesproken wordt onze meid rond 07:30u wakker en ga ik uit bed. Na een dag of vijf op tijd opstaan verheug ik me dan ook elke keer weer als ik mag blijven liggen van mijn man, heerlijk! Tenminste.. Dan moet het ook wel lukken natuurlijk. Ik kom gewoon niet meer in slaap. Lig te draaien en te woelen, af en toe een beetje doezelen maar daar blijft het bij. Vroeger kon ik tot 11:30u blijven ronken... Oh wat mis ik dat. Ik blijf wel stug volhouden en ga niet eerder uit bed totdat het 11:00u is :D
    Het zal de leeftijd zijn denk ik. :p
    Herkenbaar?

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

Heel herkenbaar!

nu kan ik dit ook gewoon bijna nooit maar als het heeeeeel af en toe voor komt kan ik het ook niet hahahahaha.

3. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ik heb het ook, in de vakantie sliepen de meisjes nog en mn man ook en ik lag wakker in bed :( Heel vervelend. Ook als ik mag uitslapen van mn man ben ik er om 9.00 uit want t lukt gewoon niet meer.

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    haha nee, vind het verschrikkelijk om zo lang in bed te blijven liggen, ben echt een ochtendmens. Doordeweeks sta ik om 06.15 op en in het weekend dan wel rond half 8 ofzo en dat is echt uitslapen voor mij. Later opstaan word ik echt ontzettend lui van.

5. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik kon ook altijd heerlijk lang uitslapen. Alleen laatste 8 maanden lukt het niet meer, standaard 7.00 of 7.30. Ook als mijn zoontjes bij hun vader zijn ben ik vroeg

6. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ik kan het ook niet meer! En als het toch eens lukt iets langer te slapen ben ik heel de dag niet vooruit te slepen!! Mijn opsta tijd is 06:30 uur dan ben ik aardig productief! :D

7. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ik heb nooit echt kunnen uitslapen en ben nu altijd voor m'n zoontje wakker, rond 7.30 meestal, kan ik rustig eerst een kop koffie nemen...maar tot 11 uur op je bed liggen is toch ook lekker :)

8. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

#8 TempusFugit, 7 mrt 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 mrt 2014
    Ja herkenbaar maar ik ben 23 dus ik denk niet dat het aan de leeftijd ligt ;) Ik sta op een gegeven moment ook maar op dan, want ik lig alleen maar aan dingen te denken die ik nog moet doen die dag.

9. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik heb het nooit echt gekund. Na een avond doorhalen in de discotheek wilde ik 12u weleens halen maar verder was uitslapen uiterlijk 9u. Nu haal ik dat nog heel af en toe als we beide vrij zijn en onze zoon dus pas rond die rijd wakker word. Hier op mijn best als ik 8u eruit ben. (Gelukkig denkt mijn zoon daar ook zo over)

10. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Heel herkenbaar:D.
    Mijn man en ik "gunnen" het elkaar soms in het weekend.
    Mijn man ligt altijd lekker te ronken tot 11.00 uur.
    En ik geef het meestal zo rond 08.30 uur maar op, en ga dan naar beneden:p.
    Het gekke is dat ik wel altijd een poging blijf doen, om uit te kunnen slapen, heb mezelf er nog niet bij neergelegd dat het niet meer lukt:p.

11. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    uitslapen was echt mijn hobby :p
    nu is het 7.00 - 8.00 max en als ik eens mag uitslapen sta ik alsnog om 8.00 beneden

12. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    dit. vind uitslapen echt niks meer aan. zonde van mn dag en word er idd alleen maar verrot van;)

13. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik kan het ook niet hoor. Maar moet zeggen dat ik het ook niet meer mis. Ik probeer telkens om 7u op te staan, een half uurtje voor onze jongen, dan heb ik lekker een half uurtje voor mezelf met een kopje koffie aan de keukentafel met de tablet erbij of de krant. Heerlijk.

14. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Uitslapen vind ik niks.
    Half twaalf uit bed? Zonde, halve dag is dan al bijna voorbij:$

15. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Ik kan het ook niet meer! Vorige week sliep ik met mijn zoontje bij mijn ouders en ik had met mijn moeder afgesproken dat zij de eerste fles zou geven zodat ik lekker uit kon slapen maar ik was om half 8 al klaar wakker.

16. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Dit is nou een hobby dat ik nog steeds nog niet heb afgeleerd lekker uitslapen heerlijk. En heb er dan ook geen moeite mee..

17. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik 'ronk' gelukkig gewoon nog lekker door tot minimaal tien uur :D Mijn vriend is op een vrije dag ook niet voor elven uit bed. Nou hebben we nog geen kinderen dus dat zal er wel mee te maken hebben. Maar eerlijk gezegd, als ik nu in het weekend al om 7/8 uur s'ochtends op de bank ga zitten dan zou ik me rot vervelen :( Maar ik ben dan ook echt een avondmens en lig nooit voor twaalven in bed, heb s'avonds ook de meeste energie.

18. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Kan ook niet meer uitslapen ben standaard vroeg wakker, moet zeggen dat ik doordeweeks ook vroeg slaap zodat ik sowieso 8uur slaap heb.
    Zelfs na een avondje stappen sta ik na 3/4 uurtjes weer naast het bed.

19. Sjaccie

Sjaccie Actief lid

9 jun 2012
    182
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ligt niet aan de leeftijd hoor ;)
    Mijn dochter is tegenwoordig ook vroeg wakker (komt er meestal rond zo'n uur of half 8 uit) en daar is mijn biologische klok ook zo op ingesteld dat uitslapen er hier ook niet meer bij is.
    Vanmorgen mijn man ook thuis dus we hadden wel lekker uit kunnen slapen maar we lagen beiden ook al weer vroeg wakker...
    Mijn man is eruit gegaan en heeft de kleine meid mee genomen naar beneden, maar ik heb geen oog meer dicht gedaan en als dat wel zou gebeuren droom ik me rot en word ik poepchagrijnig wakker... dus maar gewoon op tijd uit bed ;)

20. Joycey

Joycey Niet meer actief

Sinds ik deze partner heb, kan/mag ik niet meer uitslapen. Hij laat het niet toe en gaat onwijs vervelend doen en doet er alles aan om mij wakker te maken of gaat de rest van de dag met een stom hoofd zitten sippen. Met een baby erbij maakt het alles nog erger natuurlijk.

Nee, mijn uitslaapdagen zijn voorbij, maar niet van harte! :x

Deel Deze Pagina