Nuna pepp

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door sandraske, 9 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Iemand ervaring met een nuna peppen een kindje van 6 mnd wT nog niet kan zitten?

Ik zit erover te denken om mura eruit te doen en een pepp te kopen..

2. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Maar waarom zou je dat doen als je kindje nog niet zelfstandig zit? Heb zelf de pepp en je kunt hem wel in een redelijk ligstand doen maar je kindje heeft natuurlijk lang zoveel steun niet in een buggy dan in de mura...

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb rug en bekkenklachten overgehouden aan de zwangerschap dus kan en mag niet te zwaar tillen, plus ik vind de mura best zwaar rijden (sturen)....

In de mura zweeft ze nu ook rond aangezien het zitje en de bandjes nog veel te ruim zijn...

Daarom vraag ik ook ervaringen, anders wachten we gewoon wat langer... Andere buggy moeten we zoiezo omdat onze mutsy easyrider kapot is..

4. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Oei ja dat is lastig. Tsja wat ik zeg het kan wel, want je hebt drie standen bij de Pepp.

5. Linana

Linana Niet meer actief

Heb ik nou zulke grote kinderen dat het zitje met 6 maanden meer dan perfect was :-?

Ik zou, ondanks je klachten, toch nog even wachten met inruilen tot ze zelf kan zitten.
    Een buggy is heel anders namelijk

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Onze oudste zat er ook goed in hoor :D

7. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL

3?
    Ik kan er maar 2 vinden hoor. Plat of rechtop ;)

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Daar lees ik verschillende verhalen over, 2 of 3 standen...

9. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Op mijn pepp zitten twee ritsen. De eerste rits zakt je kind iets en als je de tweede rits ook opent zakt je kind nog meer. Dus ja 3 standen :D

10. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Hier een oudere versie dan want ik heb toch echt helaas maar een set ritsen dus rechtop of een beetje platter.

11. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Hier de nuna pepp luxx. Heerlijke buggy en kan helemaal plat liggen.
    maar onderstel is nog vrij zwaar voor een buggy (8kg) maar rijdt wel soepel

12. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    De eerste versie heeft idd 2 standen, dus 1 set ritsen.

Ts, het kán wel, maar ik vind het zelf vooral erg saai dat je kindje dan van je af ligt. Mijn dochter (7mnd) ligt er heel soms even in als ik geen plek heb voor de kinderwagen (als ik met de bakfiets op stap ga) en het gaat op zich prima. Maar ik vind het toch nog wel veel fijner om haar gewoon in de kinderwagen te hebben.
    Misschien kun je afwisselen? Dat je bijv voor de kleine stukjes de nuna pakt en voor de langere wandeling (in hoeverre je die maakt gezien je bi) de grote wagen?
    Ik geloof trouwens dat we bij mijn oudste met een maand of 11 hdlemaal over waren naar de pepp. Hij rijdt wel echt onwijs fijn! :)

13. Linana

Linana Niet meer actief

Misschien kijken naar een buggy die meer iets weg heeft van een kinderwagen ( bee, YoYo, branssøn)?
    Dan kan je kindje nog van je af en naar je toe zitten, goede vering etc en stukken lichter.
    Want ja, de mura is wel het beest onder de kinderwagens ;)

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ik vind de pepp een hele fijne buggy. De mijne heeft ook 3 standen en kan goed plat. Echter was mijn dochter wel ouder toen we de buggy in gebruik namen, dus ik weet niet hoe dat met een kleintje gaat die nog niet zelfstandig kan zitten. Ik denk dat het beter is te wachten met de buggy, want de steun daarin is toch minder lijkt me.

Verder wel echt een aanrader, want hij rijdt echt heel licht.

15. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ze kijkt nu ook van mij af, andersom stuurt de wagen behoorlijk zwaar...

Lang wandelen zit er niet in momenteel...

De bee vind ik veel te duur, andere nog nooit van gehoord dus zal ff googlen...

Deel Deze Pagina