Hoi dames! Zo heb lekker 2 weken vakantie nu maar t weer in NL is natuurlijk helemaal niks! Willen misschien last-minute boeken naar Spanje, Italie of Griekenland. Niet TE duur maar wel kwaliteit en kindervriendelijk. Iemand hier goede tips voor een leuk kindvriendelijk hotel, liefst familiekamer of 3-kamerappartement?? Zoek me een ongeluk maar kan gewoon nog niks vinden.
als ik jou was zou ik geen familie kamer nemen. Is een stuk duurder en ik zie dat je kindje 1 jaar en 4 maanden is dan kan het toch best ook bij jullie op de kamer toch? Wij zijn in turkye geweest het pine bay resort. Ook leuk voor kinderen maar het is heel erg heuvelig dus met een buggy ben je wel wat beperkt en duw je je op sommige plekken een ongeluk. Wij hebben het erg naar ons zin gehad maar denk niet dat ik het nog een keertje zou doen met hele jonge kinderen. Onze zoon was toen 13 maanden. Dat resort heeft buiten een groot hotel ook kleine 4 persoon huisjes met 2 slaapkamers douche en toilet. Dus dat zou ook nog kunnen. Wij zaten in het hotel. Heb nog wel een tip mbt slapen in een hotel kamer. Wij hadden van thuis een groot laken meegenomen met een paar veiligheids spelden. Zodat we een soort tentje konden creeren in onze kamer voor onze zoon. Je moet het zo zien... Bedje in de lengte langs de grodijnen (raam) zetten. Laken zo hoog mogelijk bewestigen. en die over bedje heen laten vallen. Wij hadden nog een paar van die speelgoed ringen mee (war je dingen aan kan bevestigen vooraan buggy enzo) en daar het laken geklemd op het bedje wat overigens daar aanwezig is. Zal eff kijken voor een foto dan is het wat duidelijker te snappen wat ik bedoel. Maar goed om een lang verhaal kort te maken. Zo heeft onze kleine man heerlijk geslapen. Kon ons wel horen maar niet zien en het licht werd daardoor ook gedempt.