het is dan eindelijk weer zover... maandag begonnen met Lucrin, vanaf dinsdag de puregon erbij. merk alweer dat ik mijn gebruikelijke lucrin-hoofdpijn heb maar het is voor het goede doel zo positief als ik er de afgelopen 8 maanden wachtlijst over was, dat ben ik nu niet meer. het besef dat dit echt de allerlaatste behandeling is, is zwaarder aan het worden naarmate de behandeling vordert. ik heb een paar sessies acupunctuur gedaan en tips van haar meegekregen om de poging succesvol te laten zijn. we proberen gewoon alles wat voorhanden is 8) of deze poging lukt weten we pas eind juni dus, en dan zitten we op onze testdatum al in zuid frankrijk. bewust. omdat als het niet gelukt is, dan zitten we ergens anders, waar we onze zinnen goed kunnen verzetten op andere belangrijke dingen. via mijn topic zal ik bijhouden hoe alles er voor staat. positief denken doet wonderen...hoop ik
bedankt allemaal voor de lieve berichtjes dat doet een mens goed. ik hoop ook dat ik iedereen een positief bericht kan doen overkomen vanuit frankrijk...we zullen zien
zo, lekker een weekendje weggeweest heb sinds vanmorgen een opbouwende pijnlijke druk in mijn eierstokken, dus de productie gaat goed veel last van en drink me een waterverslaving, maar dat is dan maar even zo. ik heb alleen ook wat moeite met plassenm en das minder, omdat dat een foute bijwerking van mijn hormonen kan zijn. het kan denk ik ook door de warmte komen, want ik heb ook olifantenpootjes zovele vocht zit erin morgenochtend de FM, dus daar ben ik erg benieuwd naar.
de echo vanmorgen gehad: meer eitjes dan de vorige keer! moet wel een dag langer spuiten dan de vorige keren, maar wie weet is dat alleen maar beter voor het eindresultaat 8) vrijdag om 8.00 uur de punctie.