Niet ongesteld worden in stopweek.

Discussion in 'Anticonceptie' started by Mj89, Nov 24, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

Nov 28, 2011
    2,591
    655
    113
    Groningen
    Hoi dames.

Nadat ik bevallen ben van onze jongste ben ik aan de prikpil gegaan. Helaas heb ik daar non stop bloedingen van gehad dus na de 2e prik heb ik in overleg met de HA besloten om te stoppen met de prikpil en over te stappen naar de pil. Ik slik nu de pil (mycrogynon 30) en moet vandaag beginnen aan een nieuwe strip. Ik ben nog steeds niet ongesteld..

Iemand hiermee bekend? Is dit "normaal"? Rond welke dag moet je normaal gesproken ongesteld worden in de stopweek?

Ik heb zeker 6 jaar geen anticonceptie gebruikt, vandaar alle vragen..

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb dat ook wel eens, super irritant want ben dan altijd bang zwanger te zijn. Vroeger had ik dat nooit maar na m'n bevalling blijft een menstruatie in stopweek regelmatig uit.

3. Rombely

Rombely Niet meer actief

Ik heb het dus ook en de ene maand wel en de andere maand niet. Om gek van te worden...
    Vorige maand werd ik na vijf stopdagen het dan toch. Nu op dag vijf en nog niks. (en heel stom, maar nog vervelender omdat ik een pil vergeten ben in deze strip en toen 3 dagen wel gebloed hebt).

Maar misschien een andere pil overwegen als dit je te onzeker maakt?

4. Kache

Kache VIP lid

Jan 11, 2012
    6,257
    1,165
    113
    Als ik het goed begrijp ben je nog niet zo lang van prikpil af?
    Prikpil staat er om bekend dat het nog lang kan doorwerken (ontpillen ervan kan heel lang duren), misschien zitten er nog zoveel hormonen in je lijf dat ook de doorbraakbloeding nog niet kan doorzetten?

Geen ervaring mee overigens ;).

Share This Page